• Ik kon geen beter andere personen bedenken als jullie hier [omdat de meerderheid toch in nederland woont]. Ik ga van donderdag tot maandag naar nederland. En ik vraag me af,of er iemand hier weet..of het dan gaat regenen of niet? ö Want anders is het niet leuk ><"

    OMGBO schreef:
    (...)Oke een klein uurtje. $ Ik heb net gevraagt (aa) OMG wat een verschil.. Maar als jullie naar de 'natuur' gaan ofzo ^^ Dat is hier genoeg. $ [saaiheid]

    Natuur ? :') Je moet gewoon een dagje afkomen ofso ;O

    Haha ja. $ Ik woon in een drop. Erg he? Haha ja maar dan moet ik met iemand, ik ga wel even vragen aan mensen (aa) Wanneer gaan jullie?


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    Haha ja. $ Ik woon in een drop. Erg he? Haha ja maar dan moet ik met iemand, ik ga wel even vragen aan mensen (aa) Wanneer gaan jullie?

    Sleur nog iemand van Q. mee ofso x) Maar wij zijn daar van vrijdag,en maandag vertrekken we terug (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:48 ]

    Raquel is op vakantie toch? Stacey ken je denk ik niet.. Hmm.. lastig. ):


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    Raquel is op vakantie toch? Stacey ken je denk ik niet.. Hmm.. lastig. ):

    Ik weet iet of raquel op vakantie is,maar ik ken haar wel :'D En stacey niet echt,of wat voor naam heeft ze hier dan ? ^^

    Dat weet ik niet eens. :$ MCRvampire ofzo. Maar ze zit haast nooit meer op Quizlet.


    when words fail, music speaks.

    Ik denk het wel ;o


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Geen idee. (':


    You'll never ever ever be mine.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Slagharen,ofso iets?

    SLAGHAREN IS VET VLAKBIJ VOOR MIJ! ö


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Voor het weer in NL
    Voor als je in NL bent en wil weten of het gaat regenen {A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.