• Een vriend van de familie heeft in een interview gezegd dat Michael wel een topvader was en dat zijn kinderen keinormaal zijn.
    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=57476

    Dit interview snoert meteen de monden van die mensen dat zeiden dat Michael nooit ene normale vader voor zijn kinderen konden zijn

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:41 ]

    Dat wist ik al wel hoor, zijn kinderen waren heel belangrijk voor hem. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Indeed, waarom zal hij geen kinderen op kunnen voeden, en daarbij ik vind het gezeik of ze wel of niet van hem zijn onzin. Die jongste is ongetwijfeld echt van hem, die lijkt zoveel op Michael, en de oudste twee hebben ook trekjes van hem, en ook al zijn ze niet echt van hem hij heeft ze opgevoed dus het zijn zijn kinderen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:07 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, joh?
    Wat had je dan verwacht? -.-


    ok

    Liess schreef:
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    Het is Michael!
    (:

    Ahaha, omg. :'D
    Nee, man. Het is Michiel.


    ok

    BonDuElle schreef:
    (...)
    idd!
    maargoed iedereen denkt er anders over want door zijn uiterlijk en muziek is ie ineens anders! O.o'
    en er was een gerucht ofzo dat hij kinderen misbruikt maar daar zie ik hem niet voor aan.
    Ik weet wel zeker dat hij dat niet deed.
    Waarom kan iemand die beroemd is geen goede vader zijn?

    En wat ik nog het vaagste vind is dat 6 of 7 weken geleden nog helemaal niet over hem praatte en iedereen vond hem vaag en hij had saaie of kutmuziek en als je zei ik luister naar MJ dan was het : WAT? jemig dat jij dat luisterd!
    en nu is het ineens : OH MJ IS ZOO GEWELDIG, jammer dat hij dood is en dat gelul en nu maakt iedereen zich er druk om.... :S
    Als je nooit om hem gegeven hebt waarom zeuren mensen dan nu nog steeds, doe zoals je altijd bent en ga niet fake doen om aandacht te krijgen met Nieuws over MJ


    Ja idd ik begrijp je wel,
    maar Michal Jackson was wel voor de tijd van vele i think ik bedoel ik ben geboren in 1995zijn muziek was van ruim voor mijn tijd en na zijn dood ga je wel veel meer aandacht besteden.

    Maar ik bedoel ik vidt het dom dat een beroemd iemand geen goede vader zou kunnen zij

    ik bedoel lees dit dan:
    Michael Jacksons dochter Paris mist haar vader zo ontzettend dat ze hem - sinds zijn overlijden - elke dag brieven heeft gescheven. De 11-jarige, die op dit moment met haar broertjes Prince en Blanket bij hun opa en oma verblijft, heeft haar kamer volgehangen met foto's en posters van haar wereldberoemde vader, die op 25 juni overleed aan een hartaanval.

    Michaels zus La Toya (53) heeft laten weten: "Paris draagt Michaels t-shirts en de muren in haar kamer zijn behangen met foto's van haar vader. Ze schrijft hem elke dag brieven, lieve brieven waarin staat hoeveel ze van hem houdt. Het zijn prachtige brieven en als je ze leest, moet je huilen". Ook onthulde Paris' tante dat het meisje een speciale ketting heeft gekocht die ze in zijn kist heeft gelegd. Er hangt een hart aan en dat hart heeft ze in tweeën gebroken. Zij draagt de andere helft...

    La Toya: "Haar hart is gebroken. Ze vertelde me: 'Ik wil dat hij een helft heeft en ik'. Daarna heeft ze de ketting voorzichtig om zijn pols gedrapeerd met de woorden: 'Dit is voor jou, papa".

    I mean dat is toch zo lief, dat betekend toch dat MJ wel een geweldige vader was....


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    VoodooDoll schreef:
    Waarom zou hij niet een gewone vader kunnen zijn? Hij is toch ook gewoon een mens?


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ik vond hem zowieso een goede vader, tenminste niet iemand die zijn kinderen aan iedereen laat zien en hun talent laat showen.

    Ik heb net een zeer ontroerend filmpje gezien waar Michaels dochter nog een afscheidswoord geeft.Ze was in tranen en je kon duidelijk zien hoe veel ze van hem hield.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:44 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Ik had niet anders verwacht. Als je interviews van hem bekijkt, zie je gewoon hoe veel hij van kinderen houdt.


    You're a star in heaven.

    Waarom zou het dat niet zijn geweest?Omdat hij exentriek was?
    Mij is altijd verteld dat hij zielsveel van minderen hield, dus ik neem aan dat hij ook(juist) van zijn kinderen hield


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Ahaha, omg. :'D
    Nee, man. Het is Michiel.

    Nee, stiekem is het Michel. :'D

    Michael!
    Michael!
    Michael!
    Michael!
    Michael!

    Hoe bedoel je; Stalkerish? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Go Michael, go Michael! (yeah)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik had ook niet verwacht dat hij zijn kinderen niet goed op zal voeden.


    Love is the movement.