• Een vriend van de familie heeft in een interview gezegd dat Michael wel een topvader was en dat zijn kinderen keinormaal zijn.
    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=57476

    Dit interview snoert meteen de monden van die mensen dat zeiden dat Michael nooit ene normale vader voor zijn kinderen konden zijn

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:41 ]

    Go Micheal :9~


    All was well.

    Waarom zou hij niet een gewone vader kunnen zijn? Hij is toch ook gewoon een mens?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ah, wat schattig n.n
    Eigenlijk had ik dat wel verwacht ;x

    hij is inderdaad ook gewoon een mens! hij lijkt(of leek?) me een heel gezellige zorgzame vader, vooral uit die stukje die ik op tv gezien heb, waar hij samen met zijn kinderen danst en zingt enzo


    Never forget the things that make you smile

    VoodooDoll schreef:
    Waarom zou hij niet een gewone vader kunnen zijn? Hij is toch ook gewoon een mens?

    idd!
    maargoed iedereen denkt er anders over want door zijn uiterlijk en muziek is ie ineens anders! O.o'
    en er was een gerucht ofzo dat hij kinderen misbruikt maar daar zie ik hem niet voor aan.
    Ik weet wel zeker dat hij dat niet deed.
    Waarom kan iemand die beroemd is geen goede vader zijn?

    En wat ik nog het vaagste vind is dat 6 of 7 weken geleden nog helemaal niet over hem praatte en iedereen vond hem vaag en hij had saaie of kutmuziek en als je zei ik luister naar MJ dan was het : WAT? jemig dat jij dat luisterd!
    en nu is het ineens : OH MJ IS ZOO GEWELDIG, jammer dat hij dood is en dat gelul en nu maakt iedereen zich er druk om.... :S
    Als je nooit om hem gegeven hebt waarom zeuren mensen dan nu nog steeds, doe zoals je altijd bent en ga niet fake doen om aandacht te krijgen met Nieuws over MJ

    Ik vind dat hij een onverandwoordelijke vader is hoe hij die ene keer dat kind uit het raam hield gek in zijn hoofd!

    BonDuElle schreef:
    (...)
    idd!
    maargoed iedereen denkt er anders over want door zijn uiterlijk en muziek is ie ineens anders! O.o'
    en er was een gerucht ofzo dat hij kinderen misbruikt maar daar zie ik hem niet voor aan.
    Ik weet wel zeker dat hij dat niet deed.
    Waarom kan iemand die beroemd is geen goede vader zijn?

    En wat ik nog het vaagste vind is dat 6 of 7 weken geleden nog helemaal niet over hem praatte en iedereen vond hem vaag en hij had saaie of kutmuziek en als je zei ik luister naar MJ dan was het : WAT? jemig dat jij dat luisterd!
    en nu is het ineens : OH MJ IS ZOO GEWELDIG, jammer dat hij dood is en dat gelul en nu maakt iedereen zich er druk om.... :S
    Als je nooit om hem gegeven hebt waarom zeuren mensen dan nu nog steeds, doe zoals je altijd bent en ga niet fake doen om aandacht te krijgen met Nieuws over MJ

    I got the same! Ik luisterde voor zijn dood al naar zijn nummers, mijn pa was een groot fan van hem, ons ma trouwens ook. Maar goed, ik vertelde nooit iemand daar iets over, want als ik het wel deed werd ik vierkant uitgelachen! Nu na zijn dood durf ik het wel te zeggen en nu lachen ze ineens niet meer. Stel sukkels =.=


    -

    Ja, dûhûh. Elk levend wezen met een goed stel hersenen had dat al járen geleden ontdekt. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb er nooit aan getwijfeld dat hij zijn kinderen niet goed opvoedde. Die arme man gaf zo mega veel van kinderen, moet je kijken want hij allemaal aan goede doelen gaf voor de opgroei van arme of zieke kinderen! Hij zag ooit een jongentje en die leek wel groen, maar die glans in zijn ogen. Toen vroeg Michael wat hij had en toen zeiden ze 'hij heeft een nieuwe nier nodig.' toen heeft hij er alles aan gedaan om een nier te krijgen en dat is hem gelukt en hij heeft het jongetje gered. Nou, dan zal hij heus wel goed voor zijn kinderen zorgen hoor.


    when words fail, music speaks.

    dat zei zijn eigen dochter ook,
    en dat van dat hij kinderen sexueel zou hebben misbruikt was verzonnen omdat die mensen alleen maar geld wilden hebben, en dat zeggen ze na zijn dood :S

    maarja

    x

    Ja idd. Dat vond ik zo lullig, ik vroeg dat verhaal laatst aan mijn moeder en ze zei dat Michael een heel ziek jongentje vet goed had verzorgd enzo en toen was hij 'beter' ofzo en toen hadden die ouders dat gezegd. Maar Michael had alle rechtszaken wel gewonnen hoor. (aa)


    when words fail, music speaks.

    Dat kind dat Michael misbruikt zou hebben (inmiddels volwassen) heeft vlak na zijn dood bekend nooit misbruikt te zijn, maar het alleen verzon om aan geld te komen.
    Zielig gewoon, zeker nu hij het niet durfde te zeggen toen hij nog leefde.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Trouwens, het is 'Michael. En niet 'Micheal. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je ziet gewoon aan hem dat hij van kinderen houd. ook in deze intervieuw dat lees je er gewoon in hoe die man van kinderen houd. ik verwacht dat dan wel. (:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Michael is gewoon een top gast