Ja, volgens mij was diegene die Perkamentus in Harry Potter speelt toch al dood?
Had ik eens ergens gelezen,
en nu zie ik making off van de zesde film en het is nog steeds dezelfde
Ik dacht dat hij dood was,
of heb ik het nu helemaal verkeerd?
- Home
- Forum
- Multimedia
- Ik dacht dat die dood was? O.O
Ik dacht dat die dood was? O.O - Multimedia
-
12 juli 2009 - 22:3712 juli 2009 - 22:38
de perkamentus die in HP 1 en 2 speelde is dood ze hebben vanaf 3 een ander
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
12 juli 2009 - 22:40Immortal schreef:
Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
12 juli 2009 - 22:42Immortal schreef:
Oh, oké, dan had ik het toch goed.
Maar euhm, ik merk geen verschil? x'D
I mean, het lijkt dezelfde, qua uiterlijk, toch?12 juli 2009 - 22:42ThePhenom schreef:
(...)
Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).
Ik merk geen verschil... -ofwel ben ik gewoon stom dat ik het niet zie xd-12 juli 2009 - 22:44Je ziet het aan het gezicht en ik weet niet, maar de eerste komt me veel aardiger over dan de tweede.
Let the Night embrace you
12 juli 2009 - 22:45ThePhenom schreef:
(...)
Ik vond alleen wel dat de eerste Perkamentus beter in het karakter zat, de nieuwe komt vaak wat bozer over (Wat Perkamentus eigenlijk nooit is).
Ja inderdaad dat vindt ik ook. maar perkamentus is wel eens boos maar ik ga niet zeggen wrm want dan ga ik veel spoilers zettenHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
12 juli 2009 - 22:47Immortal schreef:
Ik zag geen verschil lol!
de perkamentus die in HP 1 en 2 speelde is dood ze hebben vanaf 3 een anderMichael Jackson: dance, sing and rest in peace!
12 juli 2009 - 22:4712 juli 2009 - 22:48Meadow schreef:
Je ziet het aan het gezicht en ik weet niet, maar de eerste komt me veel aardiger over dan de tweede.
Ohja, nu je het zegt.
Ik heb net wat opgezocht en ik merk het wel nu.12 juli 2009 - 22:49@Meadow: Dat idee heb ik dus ook, naast het feit dat ik de nieuwe gewoon een dikke chagrijn vind
Immortal schreef:
(...)
Ja inderdaad dat vindt ik ook. maar perkamentus is wel eens boos maar ik ga niet zeggen wrm want dan ga ik veel spoilers zetten
Eh, ik heb de complete trilogie in de kast staan, en al minstens 10 keer doorgelezen, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat hoor. En ja hij is wel eens kwaad, maar meestal toont hij dat op andere manieren dan normaal. Waar andere mensen gaan schreeuwen, wordt Perkamentus dan heel kil zoals bijvoorbeeld tegen Sneep, eind deel 7 ^^ Maar die eerste straalde dat ook echt uit, de nieuwe geeft met niet echt het idee dat hij Perkamentus is.[ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 22:50 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
12 juli 2009 - 22:50Selfdestruct schreef:
De 1e was veel beter.
Maarjha na dit deel zijn we van deze acteur af
nu klinkt het net alsof je de acteur slecht vindt
Ik vindt de acteur totaal niet slecht.
Ik bedoel doe dat maareens zo'n grote rol spelenHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
12 juli 2009 - 22:51ThePhenom schreef:
@Meadow: Dat idee heb ik dus ook, naast het feit dat ik de nieuwe gewoon een dikke chagrijn vind
(...)
Eh, ik heb de complete trilogie in de kast staan, en al minstens 10 keer doorgelezen, dus je hoeft mij niet te vertellen hoe het gaat hoor. En ja hij is wel eens kwaad, maar meestal toont hij dat op andere manieren dan normaal. Waar andere mensen gaan schreeuwen, wordt Perkamentus dan heel kil zoals bijvoorbeeld tegen Sneep, eind deel 7 ^^ Maar die eerste straalde dat ook echt uit, de nieuwe geeft met niet echt het idee dat hij Perkamentus is.
*kucht* 6
Want in 7 issie er al niet meer
en dat van die spoilers was over het algemeen bedoeltHet leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
12 juli 2009 - 22:53euhm ja..? toch? ^^
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
12 juli 2009 - 22:54ThePhenom schreef:
(...)
Eens, ik vind de nieuwe slecht gecast.Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
12 juli 2009 - 22:56