• Mijn BFF gaat naar Tokio Hotel Kamp ofzoo
    En ik vroeg me af wie gaat er nog meer heen en wat is er eigenlijk te doen? x]
    ik heb het haar nog niet gevraagd. (ik weet zelf ook niet waarom)

    UseSomebody schreef:
    (...)
    ik heb dus géén idee wie die Karin is ^^ ik las gewoon 'Tokio Hotel-kamp' en de reactie die er op kwamen ^^ dus ik weet totaal niet wie er naar toe gaat of wat het is. Ik veronderstel wel dat het de jonge leden van de TH-fans zijn, en dat meestal diegene zijn die ehm.. overdrijven? ^^


    jaa idd beetje overdrijven, sommigen zijn o zo emo omdat ze van th houden maargoed, ik weet niet of mijn vriendin zo is [x zij is 17

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, niet omdat ze volwassen is, maar omdat het Karin is.

    mag ik vragen wat er met die Karin is? :X (cat)

    Whipple schreef:
    (...)
    mag ik vragen wat er met die Karin is? :X (cat)

    Wisten we dat maar. (cat)

    Nee, zij is het toppunt van geobsedeerde mensen.

    KARIN
    Ghehe:9~


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vindt dat jullie best wel erg reageren
    ik bedoel jullie vinden een volleybal of voetbal kamp toch wel normaal of een toneel of muziek kamp waarom zou dit niet normaal zijn?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ow My Gosh x'D
    kleine kiientjjes ^^
    diit iis ziiek
    neehh diit iis niiet ziiek
    jawel das wel ziiek
    -laat fans dat toch gewoon leuk vinde,,
    zij doen je toch geen kwaad-
    Gast ieder heeft een eige mening en smaak.
    Als mense het nu leuk vinde om naar zoown kamp te gaan laat hen dan?
    is toch jouw probleem niiet.
    Zeur niiet
    TH fans gaan toch ook niiet zage als je 'gefreaked' doet bij een concert van weet ik veel wie?
    Grow up


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    Nee daar gaat iedereen zeker de heledag liedjes van hun zingen.. Jaa ik hou van Tokio hotel.. maar dit no way !


    ...

    Phenomenon schreef:
    KARIN
    Ghehe:9~
    Alsjeblieft haal het weg!! Haal het weg!! (huil) Zo zie je maar weer dat Bill goed is in maskers opzetten :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga even mijn eerste reactie een beetje veranderen:

    Tokio Hotel is best oké maar die kinders die denken dat ze hun óóít zullen kunnen krijgen hebben het mis, misschien kan het maar niet als je zo kinda gefreakt bent. Bill, Tom, Georg en Gustav zijn ook maar ménsen, geen goden. Voor sommige misschien wel maar het zijn ook maar gewoon jongens die uit iemands vagina zijn geperst en namelijk kunnen zij gewoon goed zingen, gitaar spelen, basgitaar spelen en drummen én ze zijn bekend maar het blijven ménsen. Mensen zoals Karin zijn ziek, minder ergere vormen zijn nog altíjd zíék. Oké, laat de kinders zich gewoon amuseren, dat weet ik ook wel maar ik kan er gewoon niet mee leven of zo. Dat ze hun leven vergooien voor drie jongens... Ze zullen het niet écht vergooien omdat ze hun fan-tas-tisch vinden maar daarna zullen ze denken 'O boy, al die jaren heb ik aan hún verpest?' Geloof me, je bent gefreakt als je héél je leven lang fan blijft wat zo goed als onmogelijk is dus je bént té gefreakt als je nu zegt dat je in je rolstoel of met wandelstok nog naar TH gaat terwijl ze dan waarschijnlijk al 80 zijn.


    Only losers can act the way you do

    ken ik niet Ö mr da zou ik nu juist niet willen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    hmm, een kamp vind ik toch wel iets te ver gaan n_n'
    en omg, die titel van die foto van die karin :8
    ze is 32 ?! ik had verwacht 25 ofso, omdat jullie het zo erover hadden dat ze wel ouder was enso :X

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 15:20 ]


    -

    Invariably schreef:
    O boy, dit gaat te ver. (cat)


    You're a star in heaven.

    OH MY GAWD!!! ZE IS GEWOON 32 DAT WIST IK NIET! :|
    OMG

    BonDuElle schreef:
    OH MY GAWD!!! ZE IS GEWOON 32 DAT WIST IK NIET! :|
    OMG
    Snap je nu wat ik bedoel :')?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 17:39 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Immortal schreef:
    Ik vindt dat jullie best wel erg reageren
    ik bedoel jullie vinden een volleybal of voetbal kamp toch wel normaal of een toneel of muziek kamp waarom zou dit niet normaal zijn?


    Daar ben ik het ook wel mee eens:Y)

    Ik ben zelf op het eerste kamp geweest, en dat was echt héel gezellig. Ik heb er ook een hele goeie vriendschap aan over gehouden.

    En, er zijn wel meer kampen van bands hoor. Dus TH is niet de enige die een kamp heeft.

    Oké, sommige daar waren echt van die gefreakte aanstellers, en er waren ook al mensen -waaronder karin- die zich niet naar hun leeftijd gedroegen, en daar bedoel ik mee dat ze ''cool'' probeerden te praten enzo..

    Maar over het algemeen was het heel leuk en gezellig [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer