• Mijn BFF gaat naar Tokio Hotel Kamp ofzoo
    En ik vroeg me af wie gaat er nog meer heen en wat is er eigenlijk te doen? x]
    ik heb het haar nog niet gevraagd. (ik weet zelf ook niet waarom)

    Treasure schreef:
    (...)

    Heeft Heer kaulitz dat serieus gezegd x'D
    Is daar een filmpje van ofzo?
    -lacht keihard-
    Ja dat heeft hij en nee, voor zover ik weet heeft niemand het gefilmd, aangezien er ook geen media aanwezig was.


    Wie du mir, so ich dir.

    Prodigy schreef:
    (...)
    NL. ^^

    ok dan ga ik niet x)
    B zou nu nog simpel zijn ,majah kpraat hier dan wel over TH(H) kan toch ook x), en tkan lekker altijd:P
    btw danke dat jij het me wel zei ^^xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Die kido's horen niet in een gekkenhuis, zij hebben een droom okay? ;x
    By the way, dit is dus niet opgericht door TH of hun platenlabel. Dit is opgericht door fans, dus niks te 'commerciëlen'. Oké, het is een redelijk commerciële band, zoals zoveel andere bekende en goede bands. but where's tha big deal? Nergens dus.

    En een kamp, dat is gewoon ziek ><


    Het is idd ziek maar ik wou het gwn weten x]

    Ik vind dit persoonlijk niet ziek of belachelijk of te ver gaan.. het is door fans zelf georganiseerd om te praten met elkaar omdat ze dezelfde interesse hebben of van dezelfde band houden. Ookal zou ik er nooit naar toe gaan, gewoon omdat het mij niet interesseert, ik vind dit wel leuk voor de die-hard fans out there..

    UseSomebody schreef:
    Ik vind dit persoonlijk niet ziek of belachelijk of te ver gaan.. het is door fans zelf georganiseerd om te praten met elkaar omdat ze dezelfde interesse hebben of van dezelfde band houden. Ookal zou ik er nooit naar toe gaan, gewoon omdat het mij niet interesseert, ik vind dit wel leuk voor de die-hard fans out there..
    Ja maar kijk als je ziet, de manier waarop en door wie, dan is het toch wel even anders. Maar zo, als het normaal was geweest, en niet door Karin maar door jongeren van tussen de 16 en de 20 had ik gezegd ja dat valt wel mee.


    Wie du mir, so ich dir.

    UseSomebody schreef:
    Ik vind dit persoonlijk niet ziek of belachelijk of te ver gaan.. het is door fans zelf georganiseerd om te praten met elkaar omdat ze dezelfde interesse hebben of van dezelfde band houden. Ookal zou ik er nooit naar toe gaan, gewoon omdat het mij niet interesseert, ik vind dit wel leuk voor de die-hard fans out there..


    jaa okeej, maar ik vind het nog steeds ziek....
    Alsof Tokio hotel een organisatie is?

    ik vind het ziek dat iedereen zegt dat het ziek is x)
    ja srry ze, & ieder z'n mening
    maar like ik vind niets mis met een kamp, het kan toch plezant zijn?x)
    Je leert er nieuwe mensen kenne,nieuwe nieuwtjes over TH(H):9~ mss..en je vormt een hechte groep en hebt al direct 1 ding gemeen: THFanneke zijn x')
    Als het nu nog goed georganiseerd is , is het volgens my écht wel de moeite waard x)
    moest het hier bij mij in de buurt zyn, ik zou dnk ik mss wel gaan als ik mss toch 1iemand ken die er ook heen ging x)
    + Niemand houdt andere fans tgn (bevoorbeeld van Cb kzeg nu maar iets) om voor die fans ook een kamp op te richtenXD?
    Tis e vrye weireld:Y)xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    ik vind het ziek dat iedereen zegt dat het ziek is x)
    ja srry ze, & ieder z'n mening
    maar like ik vind niets mis met een kamp, het kan toch plezant zijn?x)
    Je leert er nieuwe mensen kenne,nieuwe nieuwtjes over TH(H):9~ mss..en je vormt een hechte groep en hebt al direct 1 ding gemeen: THFanneke zijn x')
    Als het nu nog goed georganiseerd is , is het volgens my écht wel de moeite waard x)
    moest het hier bij mij in de buurt zyn, ik zou dnk ik mss wel gaan als ik mss toch 1iemand ken die er ook heen ging x)
    + Niemand houdt andere fans tgn (bevoorbeeld van Cb kzeg nu maar iets) om voor die fans ook een kamp op te richtenXD?
    Tis e vrye weireld:Y)xD
    Xx
    Het gaat mij niet om het kamp, maar om de persoon erachter.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Het gaat mij niet om het kamp, maar om de persoon erachter.

    omdat die volwassen is, is het raar?
    like als ik later bomma ben , ga ik wel met m'n wandelstok naar TH kijken x') omg TH zo al fucking uit zingen: ich muss durch den Monsuuuuuunn x') hihi

    of hebt je het erover dat je Kirsten té gefreakt vindt?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    omdat die volwassen is, is het raar?
    like als ik later bomma ben , ga ik wel met m'n wandelstok naar TH kijken x') omg TH zo al fucking uit zingen: ich muss durch den Monsuuuuuunn x') hihi

    of hebt je het erover dat je Kirsten té gefreakt vindt?
    Xx
    Omdat ik weet hoe karin is, is het raar!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 23:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    omdat die volwassen is, is het raar?
    like als ik later bomma ben , ga ik wel met m'n wandelstok naar TH kijken x') omg TH zo al fucking uit zingen: ich muss durch den Monsuuuuuunn x') hihi

    of hebt je het erover dat je Kirsten té gefreakt vindt?
    Xx

    Nee, niet omdat ze volwassen is, maar omdat het Karin is.

    Invariably schreef:
    O boy, dit gaat te ver. (cat)


    I need you like a heart needs a beat

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja maar kijk als je ziet, de manier waarop en door wie, dan is het toch wel even anders. Maar zo, als het normaal was geweest, en niet door Karin maar door jongeren van tussen de 16 en de 20 had ik gezegd ja dat valt wel mee.

    ik heb dus géén idee wie die Karin is ^^ ik las gewoon 'Tokio Hotel-kamp' en de reactie die er op kwamen ^^ dus ik weet totaal niet wie er naar toe gaat of wat het is. Ik veronderstel wel dat het de jonge leden van de TH-fans zijn, en dat meestal diegene zijn die ehm.. overdrijven? ^^

    Weetje, het kamp lijkt me wel leuk. Alleen ik vind het idd wel raad over Karin enzo. Ze verzint echt dingen die fans van 15-16 verzinnen! Najha. Ik ga zaterdag naar de meeting in de Efteling, dan ontmoed ik de o zo populaire Karin! Maar buiten dat heb ik wel zin in de meeting, dit word namelijk mijn eerste, misschien dat ik mijn ouders dan op hun gemak heb gesteld als het om meetings gaat! :P


    -

    :|
    Waar moet het heen met de wereld?


    I want my bloody cheese now!^^