• Ja,
    zo dat je bv. een tekst schrijft in Word op de ene computer van Microsoft Word, en als je dan al die teksten op je laptop zet, die Vista is, dat je die teksten niet meer kunt lezen? Zijn zo allemaal rare tekentjes. Vet irritant.
    Weet iemand hoe je dat kan omzetten naar leesbaar schrift? xd

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 14:21 ]

    Ik heb geen idee wat je bedoelt, sorry ;x

    xACCURATE schreef:
    Ik heb geen idee wat je bedoelt, sorry ;x


    .

    xACCURATE schreef:
    Ik heb geen idee wat je bedoelt, sorry ;x

    Ik snap wel wat ze bedoelt, maar weet niet hoe je het kunt omzetten. :x


    Some people make the world special just by being in it

    xACCURATE schreef:
    Ik heb geen idee wat je bedoelt, sorry ;x

    Wat ik dus bedoel;
    Ik heb teksten geschreven in Word op een pc. Nu heb ik een laptop gekregen een tijdje geleden, en ik heb al die teksten overgezet van die pc naar mijn laptop. Maar op mijn laptop kan ik die teksten niet lezen.

    ik weet wat je bedoeld. ik haat het; want ik had mijn examen nederlands thuis -op Vista- uitgetypt & ik wou het op een anders -Windows XP- openen en jha, daar ging mijn examen dan --'
    Maar ik heb geen idee hoe je het oplost..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    mss eens in de handleiding kijken?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 14:33 ]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hmm, vaag. Ik zou het niet weten. Maar ik heb wel vaker gehoord dat Vista niet het beste is. Zelf heb ik ook vista en heb er geen last van. (:


    Sometimes it's best not to care.

    we hebben nog gewoon windows xp, maar wel de word voor vista. mss moet je eens proberen het bestand op te slaan als .doc ipv. .docx (:

    Dan heb je op de Vista computer Word 2007 en op die andere een oudere versie.
    Dan moet je het converteren of als je bij Vista begint, het opslaan als Word 2003-document.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.