• nou gister was mijn vriend bij me en even later ging hij naar huis maar het was al best wel donker en toen later kreeg ik plots een smsje dat hij in elkaar is getimmerd:| en ook nog bedreigt met een mes enzo! Ze hebben nix gestolen dus gewoon uit het niets!
    Ik heb er gewoon geen woorden voor ik moest keihard janke toen ik hem sprak. Ik wil gewoon dat de mensen waar ik veel om geef nix overkomt :( sorry moest ff kwijt Wie doet nou zoiets:@:@

    Omg, wat erg voor je...
    Echt, waar gaat t heen met deze wereld ;x

    gisteren zag ik ook al een groepje jongens(8 ofzo) 1 kind in elkaar slaan -__-"
    Echt zielig gewoon >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    serieus, dat is het allerlaagste wat je kunt doen! is alles wel een beetje goed met hem?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg. Wie doet nou zo iets? Dan mankeer je echt wat in je hoofd hoor,hebben ze niks beters te doen dan iemand in elkaar slaan of schoppen? o_O

    dat is gewoon zielig hebben ze niks beters te doen ofzo O_o
    Hoe gaat het nou met die vriend van jou?


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Die dude is zielig --'
    En met een groep en met wapens... De neppe straatboy stijl. Als je vecht, ga dan 1 op 1 en zonder wapens.

    Maar hoe gaat het nu met hem dan? Hebben ze dat mes ook gebruikt? Hoop het niet voor je (en al helemaal voor hem) (flower)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik spreek hem str8x.
    Want hij slaapt meestal uit tot 12 uur dus ik laat hem maar eventjes rusten.
    @xACCURATE Idd waar gaat het heen met de wereld mensen krijgen steeds minder respect voor elkaar

    Daarom loop ik dus altijd met mn boy naar de deur& andersom :X


    I want my bloody cheese now!^^

    ik hoop dat het niet al te erg is met hem..


    Love is the movement <3

    mo0nXlo0n schreef:
    Daarom loop ik dus altijd met mn boy naar de deur& andersom :X
    lykt me voortaan maar ook een goed idee --'

    Pff het word steeds gekker hier in Nederland =.="


    I build a house for your bones!

    RetardedDude schreef:
    Pff het word steeds gekker hier in Nederland =.="

    in heel de wereld ook :X

    Whipple schreef:
    (...)
    in heel de wereld ook :X


    Jap indeed. Laatst is er iemand in Amsterdam dood of neer geslagen door dat diegene het niet eens was over de prijs wat hij moest betalen voor een ritje in een taxi. Pffff.


    I build a house for your bones!

    What have we done to the world?
    Dit is echt te laag..
    Sterkte! (H)


    ben je down dan maak ik je high.

    Aangifte doen.


    No growth of the heart is ever a waste