• weltrusten n_n'


    -

    viedeogame schreef:
    mensen
    ik wil jullie echt meeten ;$

    ik ook wel :X
    al heb ik het nog steeeds niet gevraagd. maar goec :Y)

    Ik heb het nog niet gevraagd. Ik durf niet. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik heb het nog niet gevraagd. Ik durf niet. :X

    ik eigenlijk ook niet, maar ik ga het wel doen, maar ik moet het goede moment kiezen anders dan heb ik zowiezo een nee... maaaaaaaaaaar

    weetje he, het is toch zo'n soort gezegde: een nee heb je, een ja kun je krijgen? (A)
    toch?

    Whipple schreef:
    (...)
    ik eigenlijk ook niet, maar ik ga het wel doen, maar ik moet het goede moment kiezen anders dan heb ik zowiezo een nee... maaaaaaaaaaar

    weetje he, het is toch zo'n soort gezegde: een nee heb je, een ja kun je krijgen? (A)
    toch?


    Ja, maar ik weet niet hoe mijn mama er op zal reageren als ik eigenlijk met mensen afspreek die ik nog nooit gezien heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik mag wel ;D


    -

    weten ze wel dat jullie op Q zitten en met mensen praten zegmaar ? :p


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Ja, maar ik weet niet hoe mijn mama er op zal reageren als ik eigenlijk met mensen afspreek die ik nog nooit gezien heb.

    jaa ik weet het ook niet, maar kijk we gingen toch naar eindhoven, toch? dan is dat voor mij wel een voordeel want dan zouden ze dicht in de buurt kunnen zijn als er dan wat gebeurt maar ik denk niet dat dat nodig zeg maar...:x

    viedeogame schreef:
    weten ze wel dat jullie op Q zitten en met mensen praten zegmaar ? :p

    ik denk half..x'D (A)
    ze weten volgens mij dat ik erop zit en dat ik met veel mensen praat, nouja een paar, en dat ik er vaak op zit..x'D

    mara niet met wie ik praat en wat ik precies doe zeg mar x'D

    viedeogame schreef:
    ik mag wel ;D

    dan hebben we er al 1 :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik denk half..x'D (A)
    ze weten volgens mij dat ik erop zit en dat ik met veel mensen praat, nouja een paar, en dat ik er vaak op zit..x'D

    mara niet met wie ik praat en wat ik precies doe zeg mar x'D

    oh oke.
    nouja ik zou gewoon wat vaker over ons praten zegmaar :') en als je ouders vragen wie we zijn dan vertel je dat gewoon.
    en als ze niet geloven dat ik geen pedo ben zal ik mijn cam wel instaleren en zal ik mij laten zien x'D


    -

    viedeogame schreef:
    weten ze wel dat jullie op Q zitten en met mensen praten zegmaar ? :p


    Ze weet wel dat ik op Quizlet zit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    oh oke.
    nouja ik zou gewoon wat vaker over ons praten zegmaar :') en als je ouders vragen wie we zijn dan vertel je dat gewoon.
    en als ze niet geloven dat ik geen pedo ben zal ik mijn cam wel instaleren en zal ik mij laten zien x'D


    Hoe heb jij het verteld aan je ouders?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    oh oke.
    nouja ik zou gewoon wat vaker over ons praten zegmaar :') en als je ouders vragen wie we zijn dan vertel je dat gewoon.
    en als ze niet geloven dat ik geen pedo ben zal ik mijn cam wel instaleren en zal ik mij laten zien x'D

    haha.. ik vind het goed.. ik wou vanavond onder het avond eten er voorzichtig overbeginnen.. zeg maar.. en dan zal ik wel wat over jullie vertelen en dan mag ik wel even via msn even laten zien hoe jullie eruit zien he.. ofzo, *gewooon een foto van jullie laten zien ofzo*

    Fortune schreef:
    (...)

    Hoe heb jij het verteld aan je ouders?

    dat wil ik ook wel weten (A)

    viedeogame schreef:
    weten ze wel dat jullie op Q zitten en met mensen praten zegmaar ? :p
    Nee :3


    Only losers can act the way you do