• Dit moet je echt invullen!
    Zo grappig! :'D

    dit is het mijne :

    Mijn naam is M. Ik ben 15 jaar en ik ben fan van Tokio Hotel! (: -YEAH!-
    & Dát komt omdat mijn bestie mij gebrainwasht heeft. Ö Goed eah?
    Ik vind Bill de cooeelste van de bende. ;o Dat komt omdat hij Billt. ;D
    Het beste nummer dat ze hebben is 1000 Meere, omdat er ten eerste een piano in komt en ten tweede de lyrics supermooi zijn en ten derde het het beste is.
    Komm mit vind ik het minst goede nummer omdat het niet van hun is.
    De beste clip vind ik Rette Mich omdat de effects mooi zijn.

    Ik vind Bill stiekem een beetje ongelofelijk geweldig, hij is altijd zeer perfect en hij kan goed zingen.
    Hij heeft keigrote - denkt iets verkeerd - benen en hij doet altijd grappig. Hij is bang van muggen en zou nooit naar school gaan uit vrije wil.
    Zijn nagelbedden is/zijn roze en zijn blauwe trainingsbroek van Addidas is/zijn groen. Zijn lippen is/zijn zacht en het glas melk op die ene foto is mega stom. –‘
    Hij kan totaal niet gillen als een meisje en hij riekt naar Bill. Op zondag doet hij wat hij op zondag doet en hij gaat om de week naar de manicure (.
    Bill zijn ware afkomst is Billland en ’s nachts doen hij stiekem - beeeep - .
    Op wc leest hij altijd Bravo en hij is verslaafd aan snoep.

    Tom is een echte womanizer. Hij houdt ongelooflijk veel van Bill en hij haat Georg.
    Zijn grootste wens is gitaar leren spelen op de juiste manier. Tom beschikt over coole cornrows en hij kan totaal niet koken.
    Tom kan niet dansen omdat hij zegt dat hij het wel kan, maar het nooit voordoet. Zijn ware liefde is zijn spiegelbeeld.
    Hij doet altijd Tommig omdat hij Tom is. Hij schminkt zich niet zoals zijn broer omdat hij zegt dat hij niet op Bill wil lijken.
    Tom vind Bill een idool. Zijn onderbroek is wit met hartjes omdat hij stiekem ook wel een gevoelige kant heeft.
    Vroeger deed hij altijd Gustav na maar nu doet hij liever Georg na.

    Georg is een Schlampe. Hij heeft werkelijk een hele verzameling van bananen en hij kan heel goed op de wc zitten.
    Omdat hij altijd een tekort aan wc-papier heeft, doet hij het maar met de Bravo die Bill altijd laat liggen.
    Georg is verliefd op Dunja omdat hij graag heeft dat ze op zijn rug zit. Naast gitaar spelen kan hij ook goeie grapjes vertellen.
    Toen hij een baby was heeft hij ooit een barbiepop vermoord.
    Hij is totaal niet eens met Tom want ze zijn beiden graag koppig. Zijn haar is altijd glad en zijn voeten zijn voeterig.
    Wat niemand weet van hem is dat hij eigenlijk Jean-Paul Tapiplyn heet. Ö

    Gustav vind ik schattig. Hij houdt van drummen en hij heeft een hekel aan Bill die de hele tijd 'Muggen' zegt.
    Hij heeft een oranje okselhaar omdat hij vind dat hij altijd al origineler als Bill is geweest. Gustav’s specialiteit is lasagne maken maar hij kan niet eens een ei koken.
    Op maandagochtend doet hij zijn kleren aan. Maar hij zou nooit zijn kleren aandoen op zondagmorgen, omdat dat stiekem zijn 'ik-loop-naakt-rond-in-mijn-huis-dag is!
    Hij gaat niet graag naar de soundchecks omdat alles altijd fout loopt.
    Gustav zijn grote liefde is zijn drumstokje in zijn linkerhand en zijn karakter is uniek.
    Zijn grootste geheim is dat hij blij is dat Bill dreads heeft, omdat hij die leeuwenmanen toch maar eng vond en zijn zus Franzchiska is de enigste persoon die dat weet. (:

    TokioHotel is beroemd omdat ze der Hammer zijn. Soms worden ze gehaat omdat ze sommige jaloerse mensen het niet aankunnen dat we meer aandacht aan de band besteden dan aan hun, maar zij zijn ook niet zo mooi en boeiend als hun dus eigen schuld.
    Ze zijn zoveel beter dan Jonas Brothers (!!!!!).
    Het Tokio Hotel - geheim is hetgeen wat hun muziek zo speciaal maakt.
    Als Bill zijn haar afknipt zou ik beniewd zijn naar het resultaat.
    Als Tokio Hotel ineens voor je deur stond zou ik niet meer kunnen ademen.
    Als ik een M&G win met Tokio Hotel zou ik binnensmond de hele tijd gillen, wat lijkt alsof er een muis in m'n keel zit.
    Als Tokio Hotel wordt aangevallen door wilde honden zou ik blaffen naar de honden tot ze weg zijn en daarna de Jungs verzorgen (aa.).
    Als ze Tokio Hotel opsluiten in de dierentuin zou ik iedere dag langskomen.
    Als Tokio Hotel zich aansluit bij een enge sekte met Arabisch gebrabbel, lange gewaden en wierook, zou ik me nog mee aansluiten ook.
    Als Tokio Hotel in mijn bed lag zou ik ernaast liggen want er is dan écht geen plaats meer. OF als er wel plaats zou zijn, zou ik mijn bed nooit meer uitkomen.
    Als Tokio Hotel in mijn koelkast zat -YEAHRIGHT- zou ik nooit meer warm eten eten.
    Als Bill een vlinder op zijn gezicht laat tatoeëren zou ik het nog mooi vinden ook.
    Als Tokio Hotel zou optreden met Spaans sombrero’s zou ik lachen, maar het toch sexy vinden.
    Als Tokio Hotel er niet meer zou zijn, zou ik er ook niet meer zijn.
    Als Tokio Hotel nooit heeft bestaan zou ik nooit een houvast hebben.

    Ik hou van Tokio Hotel. ^^ <3



    ghahaha ! d:


    PS: ZET HET JOUWE OP HAAR NETLOG IN EEN REACTIE, KOPIEER DAN PAS NAAR HIER, HET IS HAAR UITVINDING NIET DE MIJNE EN IS JE NIET DOET WAT IK NET ZEI BEN JE STOUT EN STEEL JE!
    Dus doe maar braaf wat ik zeg! (aa.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 22:04 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.