• De dood van Michael Jackson zou wel eens een moordzaak kunnen worden, zo heeft de politie van Los Angeles (LAPD) bekendgemaakt. De chef van de LAPD, Bill Bratton, zegt dat het allemaal afhangt van de resultaten van de tweede lijkschouwing. Bratton ziet twee mogelijkheden voor Jacksons dood: het is moord of een onopzettelijke overdosis. Artsen en/of verzorgers van de King of Pop zijn inmiddels gedagvaard door justitie in Californië. Zo willen ze meer te weten komen over het buitensporige medicijngebruik van de popster. Ook als Jacksons medewerkers een hand hebben gehad in dit medicijngebruik, hangt hen een strafzaak boven het hoofd. Vader Joe Jackson heeft aan de Amerikaanse omroep ABC laten weten de dood zeer verdacht te vinden en vreest kwade opzet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh my god.
    Wat gaan ze nog uitvinden om aandacht te trekken.
    Oké, geloof er geen bal van.

    Oke. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    *gaapt*
    Begraaf hem nu gewoon, die arme man ligt al een week ofzo te vergaan .___.
    En laat het, ze doen het wrs toch allemaal voor de publiciteit ofzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach waarom zou het geen zelfmoord geweest kunnenzijn weetje het kan allemaal/.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is allemaal zo onduidelijk. Ik heb dit ook al op drie sites gelezen. Niemand heeft een poot om op te staan. Dus gaan ze maar wat dingen roepen.
    Hij is vast niet vermoord.

    Heb je trouwens ook gelezen dat mensen claimen dat ze hem gezien hebben?


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Het is allemaal zo onduidelijk. Ik heb dit ook al op drie sites gelezen. Niemand heeft een poot om op te staan. Dus gaan ze maar wat dingen roepen.
    Hij is vast niet vermoord.

    Heb je trouwens ook gelezen dat mensen claimen dat ze hem gezien hebben?


    Dat zijn vast die gasten die alles eraan doen om op hem te lijken (dubbelgangers)
    Dat die mensen hebben gezien.


    I need you like a heart needs a beat

    outtaHere schreef:
    (...)

    Dat zijn vast die gasten die alles eraan doen om op hem te lijken (dubbelgangers)
    Dat die mensen hebben gezien.

    Ach, mensen zien gewoon spoken. Hij is er niet meer. Maar zijn muziek wel. Laat het rusten heb ik dan.


    Music is the new sex

    Ow maar over een paar week hoor je in het nieuws dat hij helemaal niet dood is, Let maar op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ach waarom zou het geen zelfmoord geweest kunnenzijn weetje het kan allemaal/.


    Hij heeft 3 kinderen en een tour te plannen. Daarom niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Unusual schreef:
    (...)
    Ach, mensen zien gewoon spoken. Hij is er niet meer. Maar zijn muziek wel. Laat het rusten heb ik dan.

    Das waar.


    I need you like a heart needs a beat

    Hush schreef:
    Ow maar over een paar week hoor je in het nieuws dat hij helemaal niet dood is, Let maar op.


    Ja tuurlijk. -_-'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk. -_-'


    Dat denk ik niet, hij is gone, een legende is heen gegaan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hahahaha. zo kun je ook aandacht trekken. =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik geloof het niet , ik kan wel aannnemen dat hij meer medicatie dan nodig kreeg en daardoor die hartaanval heeft gehad ... mr vermoord ? nee


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wanneer gaat al die shit over michael jackson eens stoppen? Oke,best wel domme vraag,doordat het waarschijnlijk nooit ga zijn.