• het is een bonnie & clyde ding. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    (...)
    staat dat een beetje ? n_n'
    met welke kleur dan ? oranje toch


    Ja, het is echt mooi. Ik verschoot ervan. Het lijkt zo'n rare combinatie maar eigenlijk is het dat niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    dan ga je dan naar de douglas ;D ik was dinsdag ook in de stad met vriendin en we gingen naar de douglas en we gingen die parfum zo spuiten op zo'n testpapiertje en daar roken we de rest van de dag steeds aan x'D

    haha..x'D
    dat deden ik en een vriendin eeerst ook..x'D

    Fortune schreef:
    (...)

    Ja, het is echt mooi. Ik verschoot ervan. Het lijkt zo'n rare combinatie maar eigenlijk is het dat niet.

    het klinkt ook niet echt passend ofso :')


    -

    Whipple schreef:
    weten jullie, ik ben op dit moment parfum loos, want ze zijn allemaal op..x'D

    Ik heb nog veel, maar eigenlijk gebruik ik dat bijna niet. Enkel voor speciale momenten. Misschien kan ik dat beter meer gaan gebruiken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    mijn naaam hè. het is gewoon voorbestemd. _O_ nah joking. ;D maar dan moet je nieuwe kopen. ;D

    toen kende ik jou nog niet (A)
    en ik heb daar geen geld voor, ik moet alles sparen voor vakantie.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik ook bijna :')
    mijne kan ik nog 1x gebruiken en dan issie op.
    maar ik heb laatst tester gekregen van Hugo Boss en die ruikt ook lekker dus die gebruik ik dan wel (A)

    ik had laatst ook een supere lekkere tester gekregen, maar die is dus ook op.. *kreeg ik bij de da..x'D* maaar ik wilde die dus in het groot kopen zeg maar, kon ik die nergens vinden...dat vond ik niet grappig, maar weetje ik ga morgen gewoon weer verder kijken of ze die ook hebben :Y)

    -lulverhaal-

    Fortune schreef:
    (...)
    Ik heb nog veel, maar eigenlijk gebruik ik dat bijna niet. Enkel voor speciale momenten. Misschien kan ik dat beter meer gaan gebruiken.

    had ik ook hoor :') als ik uitging ofso, maar toen zei mijn moeder dat ik lekker rook en al mijn vriendinnen ook dus ging ik het elke dag gebruiken (A)


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik had laatst ook een supere lekkere tester gekregen, maar die is dus ook op.. *kreeg ik bij de da..x'D* maaar ik wilde die dus in het groot kopen zeg maar, kon ik die nergens vinden...dat vond ik niet grappig, maar weetje ik ga morgen gewoon weer verder kijken of ze die ook hebben :Y)

    -lulverhaal-

    dat is ook lullig, was het geen bekende geur dan?
    haha zou ik ook gewoon doen, niet de hoop opgeven x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    het klinkt ook niet echt passend ofso :')


    Nee, ik ook niet. Maar bij de verf dingens liet die zo wat kaartjes naast elkaar zien en dat was mooi, zeker met mijn gordijnen die bruin zijn. Ghehe, nu klinkt het nog vreemder.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    damn, ik 'spam' ineens een beetje volgens mij x'D


    -

    Fortune schreef:
    (...)
    Ik heb nog veel, maar eigenlijk gebruik ik dat bijna niet. Enkel voor speciale momenten. Misschien kan ik dat beter meer gaan gebruiken.

    hoeft toch niet persé, als je dat niet nodig vind.. ik heb der een tijdje terug een paar gekocht en sommige gekregen, maar die zijn nu dus op...x'D

    Maar weetje wat ik wel vind, ik vind dat je wel niet moet stinken zeg maar, en als je dan niet stinkt zeg maar, dan vind ik het goed...

    -oke, dat laatste sloeg dus eigenlijk nergens op maar goed :Y)-

    viedeogame schreef:
    (...)
    toen kende ik jou nog niet (A)
    en ik heb daar geen geld voor, ik moet alles sparen voor vakantie.

    maar je kent mij al sinds vorig jaar augustus? :(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)

    Nee, ik ook niet. Maar bij de verf dingens liet die zo wat kaartjes naast elkaar zien en dat was mooi, zeker met mijn gordijnen die bruin zijn. Ghehe, nu klinkt het nog vreemder.

    wtf ? x'D
    nu ben ik vet benieuwd hoe jou kamer eruit ziet, ga foto's ervan maken (A)


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    had ik ook hoor :') als ik uitging ofso, maar toen zei mijn moeder dat ik lekker rook en al mijn vriendinnen ook dus ging ik het elke dag gebruiken (A)


    Geheh, en die parfum die ik dus had gekregen riekt ook echt heel lekker.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    damn, ik 'spam' ineens een beetje volgens mij x'D

    ikke niet vatten. (A)
    jij gaat mij uitleggen (A), zo goed als je dat kan :Y)