• het is een bonnie & clyde ding. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    weten jullie mensen, volgens mij ben ik de enige hier die nog nooit "echt" gezoend heeft.. (A)
    -wilde dat even zeggen-


    Ik heb ook nog niet gezoend.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    dat snap ik best, zou ik ook hebben. weet jeroen ook hoe jij erover denkt enso ?

    jup, we zijn echt heel open daarover en we hebben er goed over gepraat.. maar nou is het zo dat hij ook bang is dat het zomaar gebeurt. ;o eerder dan we verwachten enzeu. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    waarom zou ik je uitschelden? =3
    het is gewoon lekker dat je zo slim bent. :]
    gewoon goed van je n_n
    Weet niet, omdat Andreas altijd wilt weten hoeveel ik heb -hij schelde me op het begin van schooljaar uit, nu niet meer- en toen vertelde hij het aan iedereen zowat en toen begonnen een paar (jaloerse?) jongens me uit te schelden voor streber, maar iemand die 20% -het kan waarschijnlijk niet- kan evengoed een streber zijn. En waarschijnlijk doe ik nog minder dan hun -.-


    Only losers can act the way you do

    Whipple schreef:
    weten jullie mensen, volgens mij ben ik de enige hier die nog nooit "echt" gezoend heeft.. (A)
    -wilde dat even zeggen-

    nee, camille ook niet (:
    en als je dat wel was, dat maakt toch helemaal niks uit ?


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Ik heb ook nog niet gezoend.

    ow, dan zijn Camille en ik gezellig samen n_n

    Fortune schreef:
    (...)
    Weet je al wat je wil doen in het middelbaar?
    Latijn. (:


    Only losers can act the way you do

    viedeogame schreef:
    (...)
    nee, camille ook niet (:
    en als je dat wel was, dat maakt toch helemaal niks uit ?

    nee hoor, maar dat wilde ik eigenlijk gewoon eventjes melden,, :X

    FREDisonline schreef:
    (...)Weet niet, omdat Andreas altijd wilt weten hoeveel ik heb -hij schelde me op het begin van schooljaar uit, nu niet meer- en toen vertelde hij het aan iedereen zowat en toen begonnen een paar (jaloerse?) jongens me uit te schelden voor streber, maar iemand die 20% -het kan waarschijnlijk niet- kan evengoed een streber zijn. En waarschijnlijk doe ik nog minder dan hun -.-


    Dat vind ik heel laag als je dat doet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb ook nog nooit écht gezoend hoor :}


    Only losers can act the way you do

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jup, we zijn echt heel open daarover en we hebben er goed over gepraat.. maar nou is het zo dat hij ook bang is dat het zomaar gebeurt. ;o eerder dan we verwachten enzeu. :$

    oh mooi, het feit dat jullie er al open over zijn vind ik vet goed ;D ik heb het er nooit met jeroen over gehad, hij was mijn eerste serieuse vriend zegmaar en alles kwam echt snel op me af. maar dan ook heel snel x'D maarkijk, als je het niet erg vind als het gebeurd dan hoef je er eigenlijk ook niet bang voor te zijn ? ;$


    -

    FREDisonline schreef:
    (...)Latijn. (:


    Ghehe, dat doe ik ook. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    (...)
    daarom :') teminste voor degene die al gezoend hebben. toen ik nog niet gezoend had vond ik het heel bijzonder x'D

    ik oook x'D toen had ik echt zoiets van; oooh, het is vast superlekker en ik vond het spannend jonge =3 wil je niet weten. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)

    Ghehe, dat doe ik ook. x'D
    Is dat leuk? ;o


    Only losers can act the way you do

    latijn lijkt me zo moeilijk :8


    -

    Wel op de mond maar niet met de tong heb ik al gezoend. :3

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 19:44 ]


    Only losers can act the way you do