• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    Opzich ligt het eraan welke vampier verhaal je volgt, in een van de vele boeken met vampieren die ik heb gelezen konden ze inderdaad niet tegen zilver ^^


    Slowly floating to the sky...

    JOYCEVIPx schreef:
    En nu heeft die vampieren jongen,van bij mij op msn. Quizlet gezien. Omdat ik perongeluk de link van iets naar hem stuurde,vanplaats naar iemand anders ;O

    Muhahaha, wat zei hij toen? :'D


    Let the Night embrace you

    Dracula is GEEN vampier?! :|
    Daar ging mijn wereld...


    Get back motherfuckerz'

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ik persoonlijk vond die in The Underworld beter ^^

    Yapz! Dat zijn de Leather Clad Vampires, die waren kewl =3 Een van mijn favo films ^^


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Waahaha XD Mijn mening; Ik vond de film en boek niet leuk, omdat ik in andere vampieren geloof enzo. Ookal heb ik er wel een serie over (zip) het is gewoon experimenteren met de vele soorten vampieren, en in dit geval, vampieren die in de zonlicht glitteren... ;D


    Ik vind Twilight wel leuk, en ik vind ook dat het heel mooi geschreven is, maar ik zat het gewoon de hele tijd te vergelijken met Darren Shan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Meadow schreef:
    (...)
    Muhahaha, wat zei hij toen? :'D

    lol :'D

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Ik vind Twilight wel leuk, en ik vind ook dat het heel mooi geschreven is, maar ik zat het gewoon de hele tijd te vergelijken met Darren Shan.

    Ik had geen geduld met het uit lezen. Ik heb de laatste tijd helemaal geen geduld met boeken lezen en films kijken ;$ Darren Shan's serie heb ik toen wel uitgelezen, ik vond hem serieus echt geweldig ^^ en Mika Ver Leth en Evra Von waren mijn favo people erin ^^ Naja... eigenlijk allemaal want ze waren stuk voor stuk wel kewl :Y) ^^ en Twilight is wel kewl, maar niet een addiction voor mij, like, Carlisle is een totale hottie :9~


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Ik had geen geduld met het uit lezen. Ik heb de laatste tijd helemaal geen geduld met boeken lezen en films kijken ;$ Darren Shan's serie heb ik toen wel uitgelezen, ik vond hem serieus echt geweldig ^^ en Mika Ver Leth en Evra Von waren mijn favo people erin ^^ Naja... eigenlijk allemaal want ze waren stuk voor stuk wel kewl :Y) ^^ en Twilight is wel kewl, maar niet een addiction voor mij, like, Carlisle is een totale hottie :9~


    Njah, er is een meisje in mijn klas verslaafd aan twilight. Ik vind het gewoon zielig, want ze kon over neits anders meer praten. De anderen lachten haar er gewoon voor uit omdat ze gewoon te hard van stapel loopt (dat was ook zo met TH).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Njah, er is een meisje in mijn klas verslaafd aan twilight. Ik vind het gewoon zielig, want ze kon over neits anders meer praten. De anderen lachten haar er gewoon voor uit omdat ze gewoon te hard van stapel loopt (dat was ook zo met TH).

    Dat klinkt me bekend in de oren XD Iedereen vindt Twilight super, ik vind het allemaal best ^^ Het zal toch wel ooit over waaien ;) Als de laaste film eindelijk is uitgebracht *zucht* ^^


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Dat klinkt me bekend in de oren XD Iedereen vindt Twilight super, ik vind het allemaal best ^^ Het zal toch wel ooit over waaien ;) Als de laaste film eindelijk is uitgebracht *zucht* ^^


    Ik ga zowiezo naar die films moeten gaan kijken (want mijn BF wil ze gewoon zien, en ik zal chinese vrijwilliger spelen :Y) )
    Tis nu ook niet dat ik het superslecht vind, gewoon anders.
    Ik had ooit eens gelezen dat ze de Darren Shan boeken zouden verfilmen, maar ik heb like nooit geen echte film ervan gezien.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Ik ga zowiezo naar die films moeten gaan kijken (want mijn BF wil ze gewoon zien, en ik zal chinese vrijwilliger spelen :Y) )
    Tis nu ook niet dat ik het superslecht vind, gewoon anders.
    Ik had ooit eens gelezen dat ze de Darren Shan boeken zouden verfilmen, maar ik heb like nooit geen echte film ervan gezien.

    Darren's boeken worden ook echt een film. De eerste 3 boeken worden de eerste film! Het zou binnenkort uitkomen, wacht, *zoekt link* http://www.iwatchstuff.com/2008/07/03/cirque-du-freak-reilly.jpg TADA!! XD


    Slowly floating to the sky...

    Dreamcatcher, met die Darren Shan film zijn ze bezig en geloof mij, de acteurs trekken op niks. :X

    En ik wil New moon -of hoe noemt die tweede Twilight film- wel zien, omdat het verhaal wel leuk is, maar de Vampieren zijn gewoon wat minder. x)


    Let the Night embrace you

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Darren's boeken worden ook echt een film. De eerste 3 boeken worden de eerste film! Het zou binnenkort uitkomen, wacht, *zoekt link* http://www.iwatchstuff.com/2008/07/03/cirque-du-freak-reilly.jpg TADA!! XD


    Dat weet ik wel (oeh, zie mij mezelf tegenspreken) maar ik weet niet of die film ook in België uitkomt of als hij er al is


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Dat weet ik wel (oeh, zie mij mezelf tegenspreken) maar ik weet niet of die film ook in België uitkomt of als hij er al is

    Kheb er een topic over geopend; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=38898 Daar staat de nodige informatie in :Y)


    Slowly floating to the sky...

    Expression schreef:
    Dracula is GEEN vampier?! :|
    Daar ging mijn wereld...
    Tot zo ver de waarheid van het geschreven word, ik ga hem nu lezen^^.

    En nog steets geloof ik dat hij een vampier is(ben eigenwijs weet het)^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥