• Hm, Ik zit al heel lang te denken om een nieuw huisdier te kopen, iets om te knuffelen of zo... Maar ik weet niet wat! Misschien een Baardagaam of een Fret? Ik mag geen katten of honden... Een konijn of cavia wil ik niet... We hebben al een muis. Van vogels word ik gek... Slangen heb ik al gehad... Een leguaan heb ik ook gehad, maar hij werd te groot...
    Weet iemand een leuke huisdier? ^^


    Slowly floating to the sky...

    LALALALALA schreef:
    chinchilla
    of een chihuahua dat is praktisch een cavia die je moet uitlaten dus misschien mag dat wel:Y)

    Kheb al een chihuahua (zip) Dat beest is totaal gestoord! kheb er 2 XD een is oerlelijk, maar toch schattig omdat ze zo'n mormel is... en de andere lijkt wel alsof ze een ego heeft... XD


    Slowly floating to the sky...

    VoodooDoll schreef:
    Je zegt dat je eentje wil om te knuffelen, kun je die 'baardagaam' knuffelen?
    Ehm... geen slang, geen kat, geen hond, geen vogel... Neem een buideldier! =)

    Natuurlijk kan je die knuffelen =3 Die zijn kei cute =3 Ik kon mijn leguaan ook knuffelen XD
    Een buideldier? XD Of zo'n miniature(sp?) kangaroe beestje =3


    Slowly floating to the sky...

    Baardagaam (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 19:04 ]


    You'll never ever ever be mine.

    Als je je leguaan weg deed omdat ie te groot werd, en je een huisdier wilt om te knuffelen moet je er misschien beter geen nemen. X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Als je je leguaan weg deed omdat ie te groot werd, en je een huisdier wilt om te knuffelen moet je er misschien beter geen nemen. X:

    Um, nee, het was niet mijn bedoeling om hem weg te doen, maar hij kon niet mee omdat hij te groot was en de verhuizing hem zeker zou doden... daarom eigenlijk... dan heb ik liever dat hij bij een ander thuis kan gaan, dan dat hij sterft door een grote verhuizing ;)


    Slowly floating to the sky...

    Een klein hondje of katje!(cat)


    Love is in the air.

    Eén siberische goud hamster,
    die heb ik, ghehe. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    goudhamster. als je ze goed temt zijn ze zulkse schatjes. ik heb er 3 en echt je verveelt je niet met die gekke dingen


    Love is the movement <3

    JBwanted schreef:
    goudhamster. als je ze goed temt zijn ze zulkse schatjes. ik heb er 3 en echt je verveelt je niet met die gekke dingen


    Ja, mijne is een schatjeuh! :]
    Hij loopt van hand tot hand dat is lol xd'
    Hoe kan je ze nog beter temmen dan? ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus