• Je binnen 4 dagen 50 euro kan verdienen?
    Want een vriendin van mij wilt heel graag mee naar een concert waar i naartoe gaat maar zze heeft geen geld en haar moeder kan niks uitlenen aan haar >.<
    Dus weet iemand wat?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    binnen 4 dagen is wel héél onmogelijk. :$ ik heb geen idee. veel klusjes doen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Prostitutie, dan heb je in 1 dag al €50,- : D Nee grapje, ik weet niks :x

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 11:05 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    weetje,
    mijn neef verdient dat op ene dag voor vrachtwagens wassen
    mis. zoiets een optie?


    We can only learn to love by loving.

    Dat krijg je bijna niet voor elkaar. Want als je al een baantje krijgt word je uitbetaald na een maand. Zoals Trafficlight zeg, klusjes doen. Of zeggen dat ze tegen haar moeder zegt, dat als haar moeder haar het geld leent, zij extra wat dingen in huis doet ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Phenomenon schreef:
    Prostitutie, dan heb je in 1 dag al €50,- : D Nee grapje, ik weet niks :x


    dat zou jij wel willen he
    *wenkbrauwwiebel*

    just kidding (A)


    We can only learn to love by loving.

    KirstenSnaps schreef:
    Dat krijg je bijna niet voor elkaar. Want als je al een baantje krijgt word je uitbetaald na een maand. Zoals Trafficlight zeg, klusjes doen. Of zeggen dat ze tegen haar moeder zegt, dat als haar moeder haar het geld leent, zij extra wat dingen in huis doet ofzo.


    Haar moeder heeft het geld jammer genoeg niet >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oke,ik ga het anders vragen:
    Weet iemand welke klusjes het meeste verdienen(en dan bedoel ik klusjes voor vreemde mensen)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Oke,ik ga het anders vragen:
    Weet iemand welke klusjes het meeste verdienen(en dan bedoel ik klusjes voor vreemde mensen)


    grasmaaien en auto's wassen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik werk ergens, en dan werk je ong 10 uur per dag. werk daar 4 dagen en je heb ong 100 euro. x'D
    Dus 2 dagen is ong 50


    The economy is suffering, let it DIE!