• Mijn mama heeft gister een rok voor me gemaakt =) Hij is heel mooi geworden met zwart en lichtroze strikjes en tule en zo.
    Nu ben ik helemaal trots op die rok want lekker niemand anders heeft hem :Y)

    Maakt iemand anders (of je moeder x_x) ook kleren? (ben ik even nieuwschierig naar nu.)


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn oma maakt ook wel eens kleren voor mij en mijn broertje. Dat kan ze echt heel goed! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn oma kan wel dingen naaien en zo maar niet hele kleren. Wel zakdoekjes en dat soort kleine dingetjes.

    Mijn tante maakte vroeger heel vaak kleren voor me =3 en die waren echt mooi. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn ma maakte vroeger kleren voor me x-x afschuwelijk. en ik kan hetzelf ook. =3 dus ik wil een jurkje maken met onderaan een soort tule rok.. =3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder, ik en de vriendin van me pa. :]


    You move me ......... Kurt

    nee ik koop ze altijd gewoon.. maar heb je geen foto van die rok? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fotooooow. _O_
    & Nee, mijn moeder kan en wil dat niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik maak zelf kleren...
    (op dit moment niet ,ik ben blut =[

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 10:25 ]

    mijn oma:P

    fotoo ?
    En ja mijn mama maakte vroeger kleren voor mij en mn broertje en zus,maar nu niet meer (:


    everybody needs a song.

    vroeger wel maar omdat kleren kopen goedkoper is dan al alleen het stof is mam er mee gekapt


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Trafficlight schreef:
    nee ik koop ze altijd gewoon.. maar heb je geen foto van die rok? :X


    None but ourselves can free our minds.

    Nah, ik heb een broek "geverfd", maar dat was een ongelukje 8D maar nu heb ik wel lekker een orginele broek. Oh, en als ik weer naar een concert ga, laat ik handtekeningen zetten op mn shirt/schoenen 8D


    Destroy what destroys you.

    Ik koop mijn kleren gewoon.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, ik koop al mijn kleren ;x
    Mijn moeder heeft daar geen tijd voor, en mijn oma's zijn helaas al beide overleden...