• Ja, aangezien het grote vakantie is hebben we zoals ieder jaar weer de vissen van in mijn mama haar kleuterklasje in huis. Maar ik lette er nooit eerder op als vissen slapen.
    Jeetje, ik vind dat gelijk eng. ;o
    Die vissen zitten hier dus wezenloos voor zich uit te staren en die bewegen echt niks. En dat ziet er eng uit, vind ik. Net alsof ze dood zijn, maar alsof ze niet kunnen drijven ofzoiets.
    Ik denk eigenlijk toch dat ze slapen. >-<
    [/ik verveel me, dus was ik naar de vissen aan het staren]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 22:30 ]

    haha, vissen zijn echt rare dieren. Vooral als ze dood zijn dan drijven ze helemaal boven het watervlakte, dat heb ik eens gehad, dat is zo eng sindien heb ik nooit meer vissen gehad !

    Oh, blijkbaar doen vissen wel pipi. ;x
    Google was the answer. ;x

    Ik heb ze 1 keer zien slapen en mijn hond begon toen te blaffen omdat mijn hond het er ook creapy uit zag vinden x'D

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Haha ;D, ik ga het eens googlen. ;x

    Jaa, laat het me weten als je wil. B)

    Fashion schreef:
    Ik heb ze 1 keer zien slapen en mijn hond begon toen te blaffen omdat mijn hond het er ook creapy uit zag vinden x'D

    Droge hond. x'D

    Bumblebee schreef:
    Oh, blijkbaar doen vissen wel pipi. ;x
    Google was the answer. ;x

    Haha, oke.
    Dankje, weet ik dat ook weer. ;d

    Unhearted schreef:
    (...)
    Jaa, laat het me weten als je wil. B)

    Ja, ze doen pipi hoor. ;D
    Best wel vies eigenlijk, want in de zee leven toch ook vissen, en als je dan gaat zwemmen, dan zwem je dus eigelijk in die hun toilet. oô

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik ga er vanuit dat het slapen is, anders zijn ze volgens mij maar een beetje zeer vaag. ;d En het is eng. :B

    hahaha. ze zijn in trance. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Persianality schreef:
    haha, vissen zijn echt rare dieren. Vooral als ze dood zijn dan drijven ze helemaal boven het watervlakte, dat heb ik eens gehad, dat is zo eng sindien heb ik nooit meer vissen gehad !

    Als kindje vond ik dat ook eng. Nu niet meer echt. :')

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Ja, ze doen pipi hoor. ;D
    Best wel vies eigenlijk, want in de zee leven toch ook vissen, en als je dan gaat zwemmen, dan zwem je dus eigelijk in die hun toilet. oô

    Bah, daar had ik nog niet bij nagedacht. De eerst volgende keer als ik in de zee ga zwemmen ga ik daar vast aan denken. =_='

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Ja, ze doen pipi hoor. ;D
    Best wel vies eigenlijk, want in de zee leven toch ook vissen, en als je dan gaat zwemmen, dan zwem je dus eigelijk in die hun toilet. oô

    maar weet je hoe groot de zee is? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    hahaha. ze zijn in trance. (nerd)

    Jaa, dat kan ook wel eens zijn.
    Ofwel zijn ze onder invloed van iets. :Y)

    Trafficlight schreef:
    (...)
    maar weet je hoe groot de zee is? :X

    Maar als dat met de golven naar het strand vloeit, waar alle mensen zwemmen..

    Unhearted schreef:
    (...)
    Bah, daar had ik nog niet bij nagedacht. De eerst volgende keer als ik in de zee ga zwemmen ga ik daar vast aan denken. =_='

    Sorry. :X
    Maar vissen zijn klein, dus eigenlijk is de kans dat je in pipi zwemt, maar klein. :'DDD

    Trafficlight schreef:
    (...)
    maar weet je hoe groot de zee is? :X

    Groooooooooooooooooooooooot. :'DDD