• Ja, aangezien het grote vakantie is hebben we zoals ieder jaar weer de vissen van in mijn mama haar kleuterklasje in huis. Maar ik lette er nooit eerder op als vissen slapen.
    Jeetje, ik vind dat gelijk eng. ;o
    Die vissen zitten hier dus wezenloos voor zich uit te staren en die bewegen echt niks. En dat ziet er eng uit, vind ik. Net alsof ze dood zijn, maar alsof ze niet kunnen drijven ofzoiets.
    Ik denk eigenlijk toch dat ze slapen. >-<
    [/ik verveel me, dus was ik naar de vissen aan het staren]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 22:30 ]

    Oeps. >-<

    Ik dacht dat vissen niet sliepen? :'D En irritant hé, dat je je berichten niet meer kunt verwijderen? (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Scary.
    Moeten vissen eigelijk ook slapen? (zoals honden of katten dat doen?) Ik heb like nog nooit heel lang naar een vis gekeken, vooral 's nachts niet x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, dat ziet er inderdaad heel eng uit ^^

    hahaha slapen die? x'D
    dat wist ik helemaal niet. lijkt me er wel vaag uitzien. :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wahha =3
    weird :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    Liess schreef:
    Ik dacht dat vissen niet sliepen? :'D En irritant hé, dat je je berichten niet meer kunt verwijderen? (:

    Nou, als ze niet slapen weet ik niet wat ze aan het doen zijn. x'D Vage dingen ofzo. Ik ging er vanuit dat het slapen was.
    En heel vervelend, want als je nu perongeluk verkeerd drukt, zoals ik vaak doe, heb ik het zitten. =_='

    Trafficlight schreef:
    hahaha slapen die? x'D
    dat wist ik helemaal niet. lijkt me er wel vaag uitzien. :\

    Ik ga er vanuit dat het slapen is, anders zijn ze volgens mij maar een beetje zeer vaag. ;d En het is eng. :B

    Dreamcatcher schreef:
    Scary.
    Moeten vissen eigelijk ook slapen? (zoals honden of katten dat doen?) Ik heb like nog nooit heel lang naar een vis gekeken, vooral 's nachts niet x')

    Ik deed dat ook nog nooit eerder, maar nu was ik levenloos bezig en staarde ik maar wat. En het viel me ineens op. Ze zijn vaag. :')

    Ik had vroeger ook een vis die heette : VISJE. joa slape ziet er eng uit met die enge oge o.o

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 22:37 ]

    Haha. ;D
    Zouden vissen ook pipi doen? oô

    Bumblebee schreef:
    Haha. ;D
    Zouden vissen ook pipi doen? oô

    Vraag ik me ook af,
    hun drolletjes zijn in elk geval maar vies. ;d

    Unhearted schreef:
    (...)
    Vraag ik me ook af,
    hun drolletjes zijn in elk geval maar vies. ;d

    Haha ;D, misschien moet je ze maar eens dag en nacht in de gaten houden, en als je een geelachtig plasje zit verschijnen, dan weet je het. ;x

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Haha ;D, misschien moet je ze maar eens dag en nacht in de gaten houden, en als je een geelachtig plasje zit verschijnen, dan weet je het. ;x

    Ja, dat zou ik kunnen doen. Maar dat zie ik niet echt zitten. :'D

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ja, dat zou ik kunnen doen. Maar dat zie ik niet echt zitten. :'D

    Haha ;D, ik ga het eens googlen. ;x