• SAMEN.:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Nee. Ik geef jullie geen gelijk. En mezelf ook niet. Dit is geen win-verlies situatie.
    En ik raak Eline niet kwijt, als je dat soms denkt ><'

    is het wel, en wij winnen. jippie.
    niet meer nee, omdat je dat zei.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    je weet niet wat je er kan reageren, daarom doe je het niet.
    je weet dat wij gelijk hebben maar je wil je lieve vriendinnetje niet kwijt raken daarom zeg je dit maar n_n'

    WTF! Nu ga je echt te ver! En je hebt GEEN gelijk! als je ons niet gelooft, dan niet. Pech. Maar wij doen het voor de lol, NIET voor de fb's. En jij weet helemaal niks over onze vrienschap begrepen!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik vond het in het begin veel fijner. :$ nu zeg ik niet dat er geen andere mensen bij mogen, maar dit zuigt gewoon. zoveel praten dat je er geen speld tussen krijgt.

    weetje wat ik fijn vind, als je met iedereen die zich dan in het offtopic bevind, het over 1 onderwerp hebt. Want dan raak je niet in de war en iedereen weet waar je het over hebt. Zo sluit je geen mensen buiten.. vind ik :X

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik vond het in het begin veel fijner. :$ nu zeg ik niet dat er geen andere mensen bij mogen, maar dit zuigt gewoon. zoveel praten dat je er geen speld tussen krijgt.

    ben ik het mee eens homie n_n'
    vooral als het nergens over gaat en ze ook nog gaan denken dat ik iemand anders ben :8


    -

    LOVEtwilight schreef:
    (...)
    WTF! Nu ga je echt te ver! En je hebt GEEN gelijk! als je ons niet gelooft, dan niet. Pech. Maar wij doen het voor de lol, NIET voor de fb's. En jij weet helemaal niks over onze vrienschap begrepen!

    ga nou niet zo bozig doen. daar schiet je echt geen reet mee op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LOVEtwilight schreef:
    (...)
    WTF! Nu ga je echt te ver! En je hebt GEEN gelijk! als je ons niet gelooft, dan niet. Pech. Maar wij doen het voor de lol, NIET voor de fb's. En jij weet helemaal niks over onze vrienschap begrepen!

    lol x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    is het wel, en wij winnen. jippie.
    niet meer nee, omdat je dat zei.

    Jullie winnen niet. Niemand, oke?
    En nee, echt niet. ><
    Je weet niet eens wat onze vriendschap inhoud. Maar dat zul je vast ook niet begrijpen.
    En zo langzamerhand begint me dit te irriteren ;x als jullie niet normaal kunnen doen, dan ga ik wel weg ofzo ><
    Ik heb echt geen zin in allemaal die shit.

    viedeogame schreef:
    (...)
    is het wel, en wij winnen. jippie.
    niet meer nee, omdat je dat zei.

    WHoe kun je dat zeggen?! Ik zeg dat tog ook niet over jouw en Jaq ofso?! je moet gwn je bek houden


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik weet alles over jullie vriendschap.


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    weetje wat ik fijn vind, als je met iedereen die zich dan in het offtopic bevind, het over 1 onderwerp hebt. Want dan raak je niet in de war en iedereen weet waar je het over hebt. Zo sluit je geen mensen buiten.. vind ik :X

    jaa idd. ik vind gewoon dat je iedereen moet quoten en je niet alleen op 1 persoon moet richten. dan is het moeilijk om nog een normaal gesprek te voeren. ik haat het als mensen buitengesloten worden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LOVEtwilight schreef:
    (...)
    WHoe kun je dat zeggen?! Ik zeg dat tog ook niet over jouw en Jaq ofso?! je moet gwn je bek houden

    IK BEN JAQ NIET KIND.
    jezus hoe slecht kun je mensen kennen he -.-


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    lol x'D

    Niks lol.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    viedeogame schreef:
    ik weet alles over jullie vriendschap.

    Jahoor ><'

    jac, ik wil even zeggen dat ik jou reactie erg hip vind (krul)
    -einde van dit bericht-

    LOVEtwilight schreef:
    (...)
    WHoe kun je dat zeggen?! Ik zeg dat tog ook niet over jouw en Jaq ofso?! je moet gwn je bek houden

    niet schelden. kom op. dat is laag. los het nou gewoon rustig op. daar schiet je veel meer mee op joh. ga je niet zo verlagen..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.