• SAMEN.:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    mensen, vroeger in het begin zeiden wij dat ook allemaal hoor , teminste ik deed dat wel..:X van jeej al bij de "aantal" maar ik ben er nu mee gekapt meer of min, want het boeit me niet meer... maar jaa...:Y)

    Trafficlight schreef:
    als je er niet op gaat reageren, hou je niet veel vrienden over.

    Dat is ook niet nodig. Mijn vrienden zijn er voor me. En zeker houd ik die over.

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa :Y)

    daarom (A)


    -

    xACCURATE schreef:
    (...)
    maar nog net niet helemaal x'D

    idd :Y)

    Trafficlight schreef:
    (...)
    wel met ons clubje dan :X

    ja oke (A)


    -

    Whipple schreef:
    mensen, vroeger in het begin zeiden wij dat ook allemaal hoor , teminste ik deed dat wel..:X van jeej al bij de "aantal" maar ik ben er nu mee gekapt meer of min, want het boeit me niet meer... maar jaa...:Y)

    niet bij elke duizend die ik erbij had. ik heb het volgens mij alleen gezegd tegen camille toen ik er 10000 had.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    wel met ons clubje dan :X

    naoom, maakt een punt, waar ik het ook wel mee eens ben.. :X

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Dat is ook niet nodig. Mijn vrienden zijn er voor me. En zeker houd ik die over.

    good for you.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    (...)
    je weet niet wat je er kan reageren, daarom doe je het niet.
    je weet dat wij gelijk hebben maar je wil je lieve vriendinnetje niet kwijt raken daarom zeg je dit maar n_n'

    Nee. Ik geef jullie geen gelijk. En mezelf ook niet. Dit is geen win-verlies situatie.
    En ik raak Eline niet kwijt, als je dat soms denkt ><'

    Trafficlight schreef:
    (...)
    niet bij elke duizend die ik erbij had. ik heb het volgens mij alleen gezegd tegen camille toen ik er 10000 had.

    maar dat is een "mijlpaal" vind ik (A)

    Whipple schreef:
    (...)
    idd :Y)

    hihi (krul)

    Whipple schreef:
    (...)
    naoom, maakt een punt, waar ik het ook wel mee eens ben.. :X

    ik vond het in het begin veel fijner. :$ nu zeg ik niet dat er geen andere mensen bij mogen, maar dit zuigt gewoon. zoveel praten dat je er geen speld tussen krijgt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    mensen, vroeger in het begin zeiden wij dat ook allemaal hoor , teminste ik deed dat wel..:X van jeej al bij de "aantal" maar ik ben er nu mee gekapt meer of min, want het boeit me niet meer... maar jaa...:Y)

    misschien in het begin wel, maar niet nu meer. en ik zie dat zij het telkens doen, volgens mij vieren ze een feestje als ze er 1 bij hebben.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    daarom (A)

    hihi, =']
    *nutteloze reactie I know..x'D aber.. het boeit me niet.x'D*

    Whipple schreef:
    (...)
    maar dat is een "mijlpaal" vind ik (A)

    dat vond ik ook. :X daarom zei ik het ook. =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.