• Mijn mama zei net aan tafel dat de mens gemaakt is om te dromen, anders kan die niet overleven. Ik vind dat toch wel heel maft eigenlijk. :') en ik vond dromen ook heel leuk :X
    Herinner jij je nog een van de leukste dromen die je had? ^^
    Dan mag je die gerust hier zetten, want ik vind het wel fijn om mensen hun dromen te lezen. :X

    Ik heb vaker voorspellende dromen :X

    Als ik al mijn leuke dromen moet gaan vertellen, dan ben ik dagen bezig. :'D Ik droom zo vaak leuk, ookal zijn ze dan meestal ook vaag.
    En je moedertje toch, ze heeft wel gelijk eigenlijk. :B

    Toen ik droomde dat ik kon vliegen. :X


    None but ourselves can free our minds.

    Owowow! Ik had een keer een heeeeele domme droom ;
    Ik was samen met Tom, en we hadden 25 kinderen ofzo. En die kinderen wilde een ijsje, dus wij ijsjes halen.. Komen we terug, is het aantal kinderen ineens verdubbelt. :Y)

    [/kansloos.]


    Save me with your love tonight.

    Ik weet een wel erg leuke droom;
    Dat Alex Turner en Matt Helders mijn broers waren. Hoe geweldig zou dat zijn. -zucht-

    En ook dat ik een relatie had met Andrew, de zanger van MGMT. De relatie en droom opzich waren wel leuk. :B

    Nhee ,, ik onthoud alleen de slechte :Y)

    Ik kan je niet blij maken met mijn dromen.
    Ál mijn dromen eindigen in nachtmerrie's; Moorden, rampen enz.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb een keer gedroomd dat ik in de rij bij een Tokio Hotel concert in Nijmegen stond, samen met iemand van Q, en toen hoorden we opeens dat Linkin Park het voorprogramma was. En toen werd ik wakker ¬¬

    En ik droomde een keer dat ik met een vriendin in de Albert Heijn liep, en toen zagen we opeens in de AH de Sugababes optreden. Toen ze klaar waren kondigden ze nét Kelly Clarkson aan. Maar toen werd ik wakker ¬¬

    Ook droomde ik een keer dat ik kon vliegen wanneer ik van de bankleuning afsprong, zeg maar zwemmend door de kamer vliegen. Dat was heel erg leuk en vroeger dacht ik dus dat dat echt was. Zo echt leek het...

    En ik droomde ooit dat ik met K3 werd ontvoerd en we vastgebonden zaten op zo'n goederentrein. En toen werd K3 van de trein afgegooid. En tja... toen waren ze dood. Ik was toen 7/8 en dat vond ik niet zo leuk.

    Plus ik was een keer met mijn moeder ontvoerd in een droom en toen waren we dus ontvoerd door die mieren/luizen uit de film 'Luizenleven', volgens mij is mijn moeder in die droom vermoord...

    En ik heb laatst iets redelijk beschamends gedroomd over de opening van de HP 6 Trucktour in Haarlem, en in die droom was ik daar. En toen zag ik Oliver Phelps praten met één van die fans, en toen werd ik zo jaloers (waarom weet ik niet precies) dat ik begon te janken. Dus ik rende weg en toen kwam James Phelps achter me aan om te vragen wat er aan de hand was =)

    En dat was zo'n beetje alles wat ik me herinner.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb laatst een hele week gedroomd over een paar jongens die ik zeer mooi vindt :Y)
    dat was echt leuk xD


    Moving on but never letting go

    Nou, de enige droom die ik nog weet was een soort van nachtmerrie over mijn kat. Het ging zo ongeveer: Ik lag in mijn bed, en opeens kwam mijn kat binnen te miauwen. En toen ging ik tegen hem praten, en toen uitschelden [/ofzo], en toen opeens sprong hij op mijn bed en toen begon hij heel eng te praten en te kijken en toen klauwde die mij en toen was ik wakker. Ja, héél raar, I know. Ik onthoud nooit de leuke dromen. -.-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    als ik slaap kan ik zoveel dromen als ik wil,maar als ik wakker word weet ik niet veel meer,raar eigenlijk


    I love you,but you don't love me!

    Dat mijn vader leefde.


    -

    Je moeder heeft gelijk, maar we zijn niet gemaakt om te dromen. We overleven het gewoon niet als we niet dromen. Maar dat is een lang verhaaltje waarvan ik geen zin heb om het op te schrijven.
    En mijn dromen zijn altijd raar, vaak ook maak ik me ergens zorgen over, en dan komt het in m'n droom goed, maar daarna gebeurd het echt en dan gaat het niet zo goed, of andersom. Echt irritant, want dan heb ik het gevoel dat het al gebeurd is.


    Als je maar een ananas hebt..

    Wel grappig, maar eigenlijk ben je geboren om te sterven. Maar als je niet zou dromen zou het leven ook heeeeeel saai zijn! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.