• Haaidiehow (doeg) :)

    Als jullie mij zouden willen helpen met mijn probleem zou ik dat echt accepteren ;)
    Dus :
    ik ben dus verliefd op een jongen, ik ken hem half gewoon van ziens. Maar ik zou graag met hem praten maar ik durf dat niet zo goed.
    ik heb nog nooit een vriendje gehad (ben 17) en ik begin me zowat eenzaam te voelen.
    Ik ben ook niet echt een mooi meisje, en dat is zo.
    Dus Help me aub, want ik word er gewoonweg irritant van, dus als je me wilt helpen danku (flower)

    SleepingSun schreef:
    (...)
    spreek af met je vriendin, en doe het samen. meschien gaat het dan beter, dan kan zij je tips geven en meschien zelfs al typen.

    en je zeurt niet ik snap het best hoor

    Maar wat ik nu ga zeggen is waar, ik denk dat je me gelijk ga geven.
    Het is precies dat mooie jongens en meisjes samen moeten horen en de lelijke bij elkaar.
    Als ik eerlijk ben zie ik ook eerst naar het uiterlijk, eigenlijk doet iedereen dat.
    En als je dan niet mooi bent dan haken ze meestal gewoon weg al af, omdat ze nooit verder keken...

    sorry zelfe probleem hier..
    op msn praat ik de oren van zijn hoofd but, buiten durf ik niskt egen hem te zeggen..


    Dus de eerste stap is denk ik tog zijn msn vragen :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BackHome schreef:
    (...)
    Sorry dat ik zo vervelend doe, maar zelf dat durf ik niet. Je zou me al moeten betalen om dat me te laten zeggen.
    :$

    je doet helemaal niet vervelend hoor...

    meid, weetje, je moet gewoon de eerste stap zetten, en dan gaat alles vanzelf..geloof me maar... =)
    en weetje, je moet een stap in het diepe durven nemen, want anders weet je nooit wat er gebeurt of is..
    nouja.a. ik hoop dat je er wat aan hebt n_n

    Ja ik heb er wat aan dankje (flower)
    Ik zal nog wel zien :)
    Maar ik weet nooit wat te zeggen als eerste, want gewoon hoi vind ik zo dom

    BackHome schreef:
    (...)
    Maar wat ik nu ga zeggen is waar, ik denk dat je me gelijk ga geven.
    Het is precies dat mooie jongens en meisjes samen moeten horen en de lelijke bij elkaar.
    Als ik eerlijk ben zie ik ook eerst naar het uiterlijk, eigenlijk doet iedereen dat.
    En als je dan niet mooi bent dan haken ze meestal gewoon weg al af, omdat ze nooit verder keken...

    ik weet dat mensen alstijd eerst naar het uiterlijk kijken, maar veel mensen die kijken ook verder. enzo niet, wil jij een oppervlakkige jongen die alleen naar het uiterlijkt als vriendje?
    nou ik niet(heb ook nog nooit een vriendje gehad, zelfs nooit verliefd geweest).

    en niet de mooien horen bij elkaar dat is alleen in die domme amerikanse meidenfilms. in het echt leven niet!! eerst kijkt men naar het uiterlijk maar als hij echt de moeite waart is kijkt hij verder. echte lieve jongens die kijken naar het inderlijk niet het uiterlijk


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik weet dat mensen alstijd eerst naar het uiterlijk kijken, maar veel mensen die kijken ook verder. enzo niet, wil jij een oppervlakkige jongen die alleen naar het uiterlijkt als vriendje?
    nou ik niet(heb ook nog nooit een vriendje gehad, zelfs nooit verliefd geweest).

    en niet de mooien horen bij elkaar dat is alleen in die domme amerikanse meidenfilms. in het echt leven niet!! eerst kijkt men naar het uiterlijk maar als hij echt de moeite waart is kijkt hij verder. echte lieve jongens die kijken naar het inderlijk niet het uiterlijk

    Tuurlij wil ik geen opervakkige jongen want dat is zo saai :) weet jij misschien wat ik tegen hem kan zeggen, want alleen hoi vind ik zo dom :)

    BackHome schreef:
    (...)
    Tuurlij wil ik geen opervakkige jongen want dat is zo saai :) weet jij misschien wat ik tegen hem kan zeggen, want alleen hoi vind ik zo dom :)
    je ken hem van netlog toch?
    geef dan een reactie op een foto: 'hoi leuke foto's heb je. hoe gaat het met je?'

    of als er iets op zijn profiel staat over bv muziek begin daar over'vind je die en die ook al goed? ik vind ze acht geweldig. hoi trouwens, hoe is het met je met mij goed'

    ofzo, ik dank dat ik je beter kan helpen als ik zijn profiel ken, of als je wat meer over hem verteld


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ja ik ga zijn profiel hier niet zetten want ik ken hier wat mensen op quizlet en dan ja :)
    Ja zo goed ken ik hem nu ook weer niet, maar hij ziet er wel aardig uit, hij is wel soms wat overhyperactief maar :)
    Maar nu moet ik weg, ik kom straks terug :)

    BackHome schreef:
    Ja ik ga zijn profiel hier niet zetten want ik ken hier wat mensen op quizlet en dan ja :)
    Ja zo goed ken ik hem nu ook weer niet, maar hij ziet er wel aardig uit, hij is wel soms wat overhyperactief maar :)
    Maar nu moet ik weg, ik kom straks terug :)

    dat snap ik maar wat er op zijn profiel staat als je dat hier kan poten kan ik je beter helep.

    ok tot straks(K)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    je moet gewoon net zoals SleepingSun zegt een foto een reactie geven en dan met eenvraag , want dan krijg je meestal een atwoord terug..^^

    het is altijd moeilijk om als eerste een stap te zetten, maar ik zou het toch proberen. Vroeg of laat zie je hem misschien niet meer en ga je daar spijt van krijgen. Stap gewoon naar hem toe, ook al is dat niet gemakkelijk, en vraag hoe het met hem gaat, na een tijdje praten kan je zijn msn/nummer vragen. Veel succes! :'D


    -