• Hebben jullie dat ook wel eens?

    Wil je ff lekker je doekoes uit de muur halen en jah hoor of hij is traag, buiten gebruik of je hebt te weinig geld op de bank. En dat is verrot. Helemaal als je kwaad bent zo als ik vanavond. Bij mij was hij traag. 200 keer trager dan normaal. ( Sins wanneer is de Rabobank niet meer virusbestendig? )

    Dan denk je &%!@%^*$!@ding. Geef je er een flinke knal tegenaan met volle vuist

    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/07/14/1216063560-970.jpg HET RESULTAAT NA 1 KLAP

    OMG wat was ik blij dat de camera de andere kant op staat gericht en wat was ik blij dat er niemand in de buurt was. Niks aan de hand. Dont worry. Niemand weet dat ik dit heb gedaan ( alleen nu lul ik het hier mja boeie ). Ik wed dat jullie niks lullen tegen die mannen in blauwige pakken.

    Normaal ben ik gek op pinautomaten enzo maar vandaag was het ff fuck die dingen :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    bij ons moet je duizenden keren drukkenb op 1 knopje totdat ie eindelijk reageert...en dan moet je duizenden keren op de volgende klikken...
    dus vet irritant..want na de 1e keer op die knop klikken is irri en dan de volgende keren oowk
    dus dan sta je daar egt zo: @#$%************* reageer!!!!!:@
    opzich is het wel grappig om mensen zo te zien maar opzich kan ik het begrijpen :P

    Ik heb dat nog nooit gehad ^^ Hopelijk dat dat ook nooit gebeurd xD
    Als ik iets koop is het toch meestal geld van men ouders xD

    wow je moet wel egt pis zijn geweest om da voor elkaar te krijge :O..
    een keer kan gebeure maar je ehbt egt geluk gehad ..

    Nou kwaaier kon ik niet worden xD.

    And believe me:

    Wees blij dat ik niet zo hard tegen iemand zijn kop heb aangeslagen. Ik denk dat diegene wel een hersensbloeding had ofzo want dat glas is keihard.

    Probeer jij er maar eens als je pissed bent een barst in te slaan. gewoon een barst. Dan vind ik het al knap en helemaal als je een meisje bent.

    Mja mijn hand was gelukkig heel.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dit komt me zooo bekend voor x'D

    Dit komt me zooo bekend voor x'D

    Hoezo? :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    wow o.O jij kan hard slaan xD


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n