Ik zie opeens allemaal topics over Anime en manga dude, ik zat zo in die topics te kijken en ik vind dat er best wel veel anime/manga fans zijn hier op Q. Dat moest ik ff zeggen
- Home
- Forum
- Films en series
- Veel anime/manga fans O_O.
Veel anime/manga fans O_O. - Films en series
-
7 juli 2009 - 15:127 juli 2009 - 15:237 juli 2009 - 15:34
ik vind alleen death note leuk.. op zn tijd x'D
The economy is suffering, let it DIE!
7 juli 2009 - 15:39Ik ben niet echt fan. Fan vind ik groot word maar sommige Anime en Manga dingen zijn wel echt mooi ja
7 juli 2009 - 19:23LotteLampje schreef:
ik vind alleen death note leuk.. op zn tijd x'D
7 juli 2009 - 19:33Vind dat dus echt niks aan he ._.
En dat tekenen, dat kunnen kinders van 7 ook natekenen vind ik. Heel simpel gedaan ö
[/ sorry sorry sorry]I live for the applause, you will die for it.
7 juli 2009 - 19:35Fashion schreef:
Ik ben niet echt fan. Fan vind ik groot word maar sommige Anime en Manga dingen zijn wel echt mooi ja13 juli 2009 - 14:10Carnage schreef:
Vind dat dus echt niks aan he ._.
En dat tekenen, dat kunnen kinders van 7 ook natekenen vind ik. Heel simpel gedaan ö
[/ sorry sorry sorry]
Nou probeer er dan maar eens een te tekenen,Met alle erbij en recht en mooi gedaan,dat kun je echt niet zomaar tekenen en daar heb je wel talent voor nodig of je meot veel oefenen !
Probeer het maar eensI'm REBELLIOUS
13 juli 2009 - 14:21Carnage schreef:
Vind dat dus echt niks aan he ._.
[/ sorry sorry sorry]
hhahahahahahahaha omg probeer jij maar een goede tekening te maken ! ja misschien dat jij van so'n simpele popjes tekent. maar nee ! echt MOEILIJK ik teken een portret nog eerder dan manga mangwa shoujo en chibi !
Ik volg series zoals ;
Kuroshitsuij
Sukisyo
Ouran high school host club
Shugo Chara
Canaan
Skip beat
Candy Boy.
Dat was ut zo ongeveer =]
xoxoletscrawlback- to the love we used to have.
13 juli 2009 - 14:57ShamanQueen schreef:
(...)
Nou probeer er dan maar eens een te tekenen,Met alle erbij en recht en mooi gedaan,dat kun je echt niet zomaar tekenen en daar heb je wel talent voor nodig of je meot veel oefenen !
Probeer het maar eens
Daar ben ik het mee eens ^^Slowly floating to the sky...
13 juli 2009 - 15:26Ben niet zo'n manga/anime fan ôo
Alleen, die plaatjes vind ik wel mooi. :fNone but ourselves can free our minds.
13 juli 2009 - 18:56Ik zie hier meer wannab-fans dan echte fans hier n___n Niets aanvallend mee bedoeld, maar 't valt me op.
15 juli 2009 - 0:12Inderdaad, en ik weet niet eens wat dat manga anime ding gedoe allemaal inhoud ><
Nee, vertel het me niet. Ik moet het niet weten (':You'll never ever ever be mine.
15 juli 2009 - 14:28CandyxStore schreef:
(...)
hhahahahahahahaha omg probeer jij maar een goede tekening te maken ! ja misschien dat jij van so'n simpele popjes tekent. maar nee ! echt MOEILIJK ik teken een portret nog eerder dan manga mangwa shoujo en chibi !
Ik volg series zoals ;
Kuroshitsuij
Sukisyo
Ouran high school host club
Shugo Chara
Canaan
Skip beat
Candy Boy.
Dat was ut zo ongeveer =]
xoxo
Ik heb wel iets van Wolfs Rain gemaakt (Dat is toch ook anime of manga ofzo?)I live for the applause, you will die for it.
15 juli 2009 - 16:32Anime en Manga z'n super
een meisje in me klas kan ze tekenen en ik krijg teken les van haar ^^ hoe stoer !![[x]. Twincest .[x]]
15 juli 2009 - 16:36