• Okay wie denkt dat Breaking Dawn niet verfilmd word? Dan heb je het fout als ik dit artikel mag geloven!

    I hope it's true <3



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link verbeterd)


    -

    Honour schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik dus eigenlijk :X
    Sorry.

    Whaha doesn't matter. (cool)

    Maar ik weet gewoon super veel van heel de Twilight Saga af :']


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Nee hoor, denk jij dat ze 3 films in een half jaar tijd kunnen maken?! En trouwens, Niki Reed is nu dus op vakantie, ze komt binnekort terug voor de opnamens van Eclipse! Hoe kunnen ze nu Eclipse filmen als, Robert bezig is met Remember me en Kristen bezig is met The Runaways?

    Geloof me nu maar, je hebt het tegen een fan die dagelijks de Twilight hyves 6 keer per dag checkt en de site van Perez Hilton en natuurlijk ook de twitter van Peter Facinelli :'D

    Anyway, New Moon is natuurlijk al af. En normaal gezien hebben ze al een paar scenes gemaakt van Eclipse. En ja, dat kan 3 films.


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)
    Ik moet dinsdag naar de bib en ik moet nog 4 boeken uitlezen, waarvan 2 in't engels en DIKKER dan Breaking Dawn :X


    Maar Breaking Dawn is die al uit in het Engels én Nederlands? Nee hé? Want in Eclips stond bij mij dat Breaking Dawn pas in 2010 uitkomt ofzoiet :s


    You're a star in heaven.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Whaha doesn't matter. (cool)

    Maar ik weet gewoon super veel van heel de Twilight Saga af :']

    Dacht ik al (lol)
    Mijn vriendin zat in de cinema tijdens Twiligth de hélé tijd te praten over wat er anders was met de boek en wat niet --' Ongeloofelijk irritant.


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)
    Anyway, New Moon is natuurlijk al af. En normaal gezien hebben ze al een paar scenes gemaakt van Eclipse. En ja, dat kan 3 films.

    New Moon is net af, die zijn ze nu aan het editen. Maar nu hebben de acteurs een vakantie, najah Rob en Kristen niet. Maar ze beginnen echt pas in Augustus met Eclipse ;]


    -

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Maar Breaking Dawn is die al uit in het Engels én Nederlands? Nee hé? Want in Eclips stond bij mij dat Breaking Dawn pas in 2010 uitkomt ofzoiet :s

    Klopt, pas in 2010 :]


    -

    Honour schreef:
    (...)
    Dacht ik al (lol)
    Mijn vriendin zat in de cinema tijdens Twiligth de hélé tijd te praten over wat er anders was met de boek en wat niet --' Ongeloofelijk irritant.

    Oh, idd lijkt me irri O.o


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Klopt, pas in 2010 :]


    Hoe houd ik dat vol? --' Ik kan nu al niet wachten tot de film van New Moon
    en al helemaal niet tot die van Eclipse :'(


    You're a star in heaven.

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Hoe houd ik dat vol? --' Ik kan nu al niet wachten tot de film van New Moon
    en al helemaal niet tot die van Eclipse :'(

    In het Engels proberen? Heb ik ook gedaan en het is echt niet moeilijk ;]


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Oh, idd lijkt me irri O.o

    Dat is echt waar. En dan zit ze in een chatbox en ze is daar nu uit geband omdat ze wou duidelijk maken dat ze boeken beter zijn dan de films. wat zo is


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)
    Dat is echt waar. En dan zit ze in een chatbox en ze is daar nu uit geband omdat ze wou duidelijk maken dat ze boeken beter zijn dan de films. wat zo is

    De boeken zijn idd beter, maar de film bracht mij een goed beeld van Edward. And i loeeeve Robert, dus ik vind de film ook geweldig, morgen ga ik hem halen bij de blokker!^^


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    De boeken zijn idd beter, maar de film bracht mij een goed beeld van Edward. And i loeeeve Robert, dus ik vind de film ook geweldig, morgen ga ik hem halen bij de blokker!^^

    Ik vindt de film ook wel goed, maar het was zo van 'Somige zien hem alleen voor Robert pattison, niet eens omdat het verhaal hen intereseerd --'
    En ik denk niet dat ik hem meteen ga kopen, want ik heb hem al 56 keer gezien -'


    everything you imagined, and more...

    Op Wikipedia stond dat ze misschien die film in twee films moesten delen omdat die vele langer is dan de andere boeken en omdat er geen film van 90 minuten gemaakt van kan worden.
    Maar ik weet niet of ze er echt twee films van gaan maken. ;D

    Bumblebee schreef:
    Op Wikipedia stond dat ze misschien die film in twee films moesten delen omdat die vele langer is dan de andere boeken en omdat er geen film van 90 minuten gemaakt van kan worden.
    Maar ik weet niet of ze er echt twee films van gaan maken. ;D

    Ik denk dat ze dat idd zo gaan doen, en dan de films vlak na elkaar in de bioscoop draaien.


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze dat idd zo gaan doen, en dan de films vlak na elkaar in de bioscoop draaien.

    Yeeey, dan zijn er meer Twilight-films. :X
    Héhé. ;D