• Okay wie denkt dat Breaking Dawn niet verfilmd word? Dan heb je het fout als ik dit artikel mag geloven!

    I hope it's true <3



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link verbeterd)


    -

    Ik denk dat alle boeken van die hele Twilight-reeks gaan verfilmd worden? ;D

    ze worden alle 4 verfilmd :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moet breaking dawn nog altijd lezen >< en Midnightsun, maar ik hoop dat hij verfilmd wordt :Y)


    You're a star in heaven.

    Ik wist dit zelf al heel lang, alleen daarnet las ik ergens dat kei veel fans denken dat BD niet verfilmd word, maar hallooo, als ze aan een saga beginnen verfilmen ze wel alles natuurlijk! XD


    -

    Dúh, weet je ze zijn al bezig aan de opnamens van Eclipse. En van Breaking Dawn gaan binnenkort ook beginnen want de vampieren moeten allemaal er het zelfde uit zien. Want als je er te veel jaar tussen zet dan klopt het niet meer. En dan is alles om zeep (lol)


    everything you imagined, and more...

    Ze zijn nog niet bezig met Eclipse.
    Pas in Augustus.


    -

    BlackKeys schreef:
    Ik moet breaking dawn nog altijd lezen >< en Midnightsun, maar ik hoop dat hij verfilmd wordt :Y)

    Midnight Sun is nog niet helemaal af eh. Er is een versie in de winkels maar die is niet afgemaakt, omdat een deel ervan op het internet verscheen (nerd)


    everything you imagined, and more...

    Selfdestruct schreef:
    Ze zijn nog niet bezig met Eclipse.
    Pas in Augustus.
    µ
    Jawel (puh) sry Ze gaan aan Breaking Dawn beginnen in Augustus.


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)
    Midnight Sun is nog niet helemaal af eh. Er is een versie in de winkels maar die is niet afgemaakt, omdat een deel ervan op het internet verscheen (nerd)


    pff ><


    You're a star in heaven.

    BlackKeys schreef:
    (...)

    pff ><

    Het leven is hard eh. --'
    Hoewel ik nog steeds niet aan dat Jasper stuk begonnen ben in Eclipse :X


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)µ
    Jawel (puh) sry Ze gaan aan Breaking Dawn beginnen in Augustus.

    Nee hoor, denk jij dat ze 3 films in een half jaar tijd kunnen maken?! En trouwens, Niki Reed is nu dus op vakantie, ze komt binnekort terug voor de opnamens van Eclipse! Hoe kunnen ze nu Eclipse filmen als, Robert bezig is met Remember me en Kristen bezig is met The Runaways?

    Geloof me nu maar, je hebt het tegen een fan die dagelijks de Twilight hyves 6 keer per dag checkt en de site van Perez Hilton en natuurlijk ook de twitter van Peter Facinelli :'D


    -

    Honour schreef:
    (...)
    Het leven is hard eh. --'
    Hoewel ik nog steeds niet aan dat Jasper stuk begonnen ben in Eclipse :X


    Myyy gowd dat is gewoon! ö Gewoon hét beste jong! ö


    You're a star in heaven.

    Honour schreef:
    (...)
    Midnight Sun is nog niet helemaal af eh. Er is een versie in de winkels maar die is niet afgemaakt, omdat een deel ervan op het internet verscheen (nerd)
    En dat klopt ook al niet! XD

    Midnight Sun ligt helemaal niet voor een deel in de winkel, hij staat online op de site van Stephenie Meyer XD


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)En dat klopt ook al niet! XD

    Midnight Sun ligt helemaal niet voor een deel in de winkel, hij staat online op de site van Stephenie Meyer XD

    Dat bedoelde ik dus eigenlijk :X
    Sorry.


    everything you imagined, and more...

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Myyy gowd dat is gewoon! ö Gewoon hét beste jong! ö

    Ik moet dinsdag naar de bib en ik moet nog 4 boeken uitlezen, waarvan 2 in't engels en DIKKER dan Breaking Dawn :X


    everything you imagined, and more...