• Nou kijk het zit zou. Er is een kunsternaar/artiestgevalgozer, die ik al eens ontmoet heb. Heb een paar van zijn werken en ben helemaal dol op hem en zijn werk. Nu is het geval zo dat ik al een keer met hem heb gesproken, dus tijdens onze ontmoeting. Vaker ook via mail en internet. Die gozer is 29 of 30 of zo. En zijn vriendin ook. Zij is een model/entertainster en met haar heb ik ook al vaker gesproken enzo.

    Maar nu komt dus het verhaal. Die zekere vrouw denkt dat, ik Kirsten die pas 18 jaar is, haar man/vriend/verloofde/wathetookis, van haar afpak. Ze verbied hem contact met mij op te nemen en zelf reageerd ze ook niet meer op reacties of mails of what so ever (naja ze doet maar). Dat heeft meneer in kwestie me trouwens zelf eerlijk toegegeven >.>

    Maar like uhm Euw May Gawd! Kom op zeg. Ik ben alleen in hem geïnteresseerd omdat hij ontzettend boeiend en grappig is. Ik ben op dit moment waarschijnlijk zijn grootste inkomstenbron. Ik ga hem heus niet ontvoeren en hem drogeren zodat ik hem dwing met me te trouwen. Ik ben 18 en hij 29. Hij woont verdorie in Amerika en ik in Nederland.

    Echt waar gaat het heen in deze wereld, als je jaloers word op een wildvreemde, die alleen maar voor inkomsten zorgt en enkel goede intenties heeft >.<

    Naja voor iedereen die het daadwerkelijk gelezen heeft, thanks moest even mijn frustratie kwijt.:X
    Heeft iemand van jullie al wel eens zo iets achterlijks meegemaakt >.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hmm dat is nog niet eens zo'n verkeerd idee.. (lol)

    Is zij toevallig helderziend? (nerd)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Is zij toevallig helderziend? (nerd)
    Hmm, dat zou misschien wel wat verklaren..(nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarschijnlijk is ze onzeker of heel snel jaloers. Maar kom op. Tussen Amerika en Nederland ligt nog een oceaan. Net alsof jij even op het vliegtuig stapt met een grote koffer en hem daarin ontvoerd mee naar Nederland om er vervolgens mee te trouwen?

    Maak hem en vooral haar goed duidelijk dat je alleen maar geïnteresserd bent in zijn werk. Zeg anders dat jij ook een vriend hebt ofzo.


    Think before you act.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja ik moet toegeven. Misschien heb ik wel een beetje een crush op hem. Maar kom op. Ik ben 18. In zijn ogen een meisje en hij gaat met een (fetisch)model en ik vind haar zowat een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb, dus ik snap niet waar ze zich druk om maakt. Haha het zou wel erg zijn als ik nu gewoon naar ze toe ga en bij ze gaan aanbellen :'). Eerst vondik het hele ik-ben-jaloers ook best vermakelijk en grappig. Maar ik vind het lullig, want ik bedoel ik kan ontzettend goed met hem praten, we hebben toch wel dezelfde interesses etc. en nu is hij veel terughoudender. >.<

    Pfft, dat is echt een jaloers mens. Wat maakt het nou uit dat jij een crush op hem hebt? Zij zou hem moeten vertrouwen. Ik vind het trouwens ook stom dat hij zich door haar laat inpalmen, misschien wilt ie zn vriendin niet kwijt raken maar tog... Ik zou niet eens zo een vriendin willen hebben :X Gowsh ik heb nu al een hekel aan dr :'D [Nee ik mag niet vooroordelen *trekt oordeel terug aan touwtje*] Ze klinkt best wel als een domblondje... [ja ja ik ben zelf blond].


    Get back motherfuckerz'

    Wat jaloezie niet met mensen kan doen zeg...


    -

    Ze ziet hem vast heel graag is bang om hem te verliezen denk ik zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Ze ziet hem vast heel graag is bang om hem te verliezen denk ik zo.
    Ja zit wat in, en dat snap ik ergens ook nog wel. maar ze heeft me zelf vaak zat gesproken. Ze weet wat voor persoon ik ben. Toen ik met haar sprak had ik zelfs een vriendin. dus.. Ik snap der gewoon niet meer >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Daaaaaaaaaavid Stoupakis, of zoiets(nerd)
    Maar maar, wie was die vrouw ook alweer... Veronica, of of of Aprella? Hmm, na ja.
    Wel raar dat ze zo jaloers is, maar ik denk dat ik het ergens wel begrijp xD Maar ja,.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmm,
    triest :'D


    ok

    Jaloezie for the win! :Y)
    -triest-


    I clicked my heels and wished for you.

    Met zo'n vriendin zou ik er ook vandoor gaan met een ander. :X


    I clicked my heels and wished for you.

    Da's best raar o.O Wat een reactie! Als je met die mensen gesproken hebt zou je toch eerder gaan denken dat ze je vertrouwen! Daarbij dan nog, 't is echt niet dat jij naar Amerika gaat vliegen en hem daar vol op z'n bek pakken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Moet een goede relatie zijn, als ze zo bang is dat hij haar gaat dumpen.. O.o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ook een gezellig mens om dan mee te gaan trouwen 0.0


    ~Lucky Cat~

    Waarschijnlijk ben je zo een leuk persoon dat ze je als een bedreiging ziet. Dus zie t als een compliment ofzo.:] Je kunt er toch niet veel tegen doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.