• Heey allemaal, sinds 4 uur vanmiddag voel ik me echt heel kut, toen was ik moe en nu ben ik warm heb hoofdpijn ben duizelig en mijn temperatuur is 37.9 graden en nog steeds ben ik heel erg moe ik heb al geslapen van 5 tot 8 en toen had ik wat gegeten. Ik heb namenlijk tot nu toe bijna elke dag gezwommen van maandag tot vandaag behalve dinsdag dus kan het zo zijn dat ik een zonnesteek heb? En wat moet ik er tegen doen, ik weet dat ik veel water moet drinken en gekoeld moet worden, maar het word niet echt minder erg mijn temperatuur loopt steeds op, eerst had ik 37,4 daarna 37,5 en toen liep het op naar 37,8 en daarna weer 37,9. Weten jullie hoe ik dit moet verhelpen en of ik naar de dokter moet of niet? Want het is echt heel vervelend ik heb me al jaren niet zo ziek gevoeld namenlijk.

    En het begint met de dag erger te worden want nu (6 juli om 23:26) voel ik me nog veel erger dus ja ik weet niet hoor want ik heb al jaren geen koorts meer gehad en nu OPEENS wel? Njah (A)

    Alvast bedankt voor jullie hulp!:D


    Be yourself and not someone else!

    Nee, sorry, ik heb nog nooit een zonnesteek gehad..


    -

    niet in de zon komen,en veel binnenzitten (:
    en rusten denk ik.
    De dokter is volgens mij niet nodig,tenzij het erger word.


    everybody needs a song.

    Ja, heb ik wel eens gehad, maar dat was lang geleden :O


    Life is hard and then we die

    Volgens mij heb je gewoon een beetje verhoging door het warme weer ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    Volgens mij heb je gewoon een beetje verhoging door het warme weer ^^


    Ja maar als dat zo was dan was het bij mij wel anders..,


    Be yourself and not someone else!

    volgens mij is het gewoon koorts. van een zonnesteek voel je je véél beroerder.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.