• Het is Lommel. :Y)
    Maar wees optimistisch: een uur daarvan zit je bij mij in de trein. _O_
    Enneh, niets aan te doen dat ns zo dom is om geen spoor te leggen naar de andere kant van de grens, want basicly ligt Lommel ongeveer onder jouw dorp, alleen de grens zit ertussen. ._.
    Edit: Wat doet mijn reactie hier vanboven? ._.

    Haha, wat grappig, die tijdverandering verneukt gewoon heel het topic. :')

    Hahah heel mijn topic naar de klote :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou zoals de titel zegt, ga ik dat doen. Op de 28ste July omdat ik dan naar Alexander Rybak ga met Jolien en Charissa. Maar Jolien, met haar geweldige speurwerk kwam der dus achter dat ik, ipv 3 kwartier, 3 uur en 3 kwartier moet reizen omdat meneer de ns niet gewoon rechtstreeks naar Lommeren/Lommel/Lommer (geen idee hoe die plaats heet) wilt gaan.
    Ten eerste kost het mij dus 3 keer zo veel, en ten tweede duurt het ook nog meer als 3 keer zo lang om daar te komen >.<'

    Wie heeft er nog meer een stronthekel aan het NL-BE/BE-NL spoorwegensysteem?


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm, nog noooit mee gereist, dus dunno. :'D

    ik heb sowieso een hekel aan de ns. die is altijd te laat, wat best logies is aangezien de treinen om 3 voor aankomen en om 3 over moeten vertrekken--'. welke idioot heeft dat verzonnen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Barbaraaaaah schreef:
    Hmm, nog noooit mee gereist, dus dunno. :'D


    -

    Nog nooit met de trein geweest naar Nederland.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ga nooit met de trein naar BE maar wel klote voor jou dan :8


    -

    Haha, ik reis alleen maar in NL-Limburg. Helemaal van Venlo naar Maastricht, maar nooit verder...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn vriendin en ik willen graag naar NL, maar ze mag niet van d'r ouders. Dus ik zou het niet weten (cat)


    everything you imagined, and more...

    Nog nooit naar Nederland met de trein geweest. :Y)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik reis altijd van Eindhoven naar Venlo.. maarre ligt Lommel niet toevalling in de buurt van Valkenswaard maar dan over de grens? of heb ik dat nou..
    edit: heeft opgezocht en het klopt


    Je moet worden wie je bent.

    Hahahahaha, Kirs, ik was net bij me oma. Ze is net terug van een fietsvakantie en dat was dus in Lommel. Wist je dat een BV, Sergio, daar een café heeft? Hij heeft een keertje meegedaan aan Eurosong voor BE, gawd wat was hij toen afgegaan. ._.
    Maardus, ik heb nog een keer met mijn moeder gepraat, we hebben nu nog enkel een oplossing nodig om weer thuis te geraken.