• Ik ben een nieuwe Serie begonnen, ik ben niet echt een beginner alleen ik had de laatste weken minder tijd voor boeken schrijven, ik heb zelf 3 boeken geschreven, maar ik dacht: ik maak eens een serie op quizlet!
    en uhm jaa
    Een soort van uitleg:

    Kylie (of sky genoemd)
    Heeft een vriendin die 2 jaar geleden naar Italië is verhuist.
    Ze hebben elkaar heel lang niet meer gesproken en spreken af in Berlijn, ze blijven daar 2 weken en gaan naar een concert van Nickelback.
    Die 2 weken worden heel raar en Kylie komt allemaal bekende vrienden tegen.
    Ze komt achter de waarheid van wat er gebeurd is in 2006, ze kan dat jaar helemaal niet herinneren.
    Ze ontmoet ook een een oudere man, hij is beroemd, speelt in een band, en ze zijn verliefd op elkaar.
    De man is amerikaans en Kylie is nederlands.
    Wat nu?


    Uitkomst deel 1:

    Ik moet vroeg opstaan,
    4 uur gaat mijn wekker, ik druk hem uit en spring zo hard uit bed dat ik uitglijd over mijn sok.
    Lekker...Begint al goed!
    Ik trek mijn kleren aan, loop naar beneden, waar alles klaar staat.
    Smeer 6 broodjes, en pak mijn zak snoep, die stop ik in mijn handtas.
    Mijn trollie (xD) staat al klaar.

    Ik loop nog snel naar boven om mijn gezicht te wassen en tanden te poetsen.
    Ik pak mijn logeer-tandenborstel en stop die ook in mijn tas.
    'Oh Shit, water!!'
    Ik pak snel 2 lege flesjes en doe er spaci in.(halve beker/fles sinas en de andere helft cola, is heel lekker)
    Ik pak een rol stroopkoeken en stop die allemaal in mijn tas.
    Verder zit er alles in wat ik nodig heb, dat heb ik er gister in gepleurd.

    'Nuuu Nuuuu!'
    O daar is de bus al!
    Ik pak mijn trollie, vest en mijn handtas, geef Ganto nog een dikke knuffel en loop naar buiten, naar de bus.

    'Halloo mevrouw Tanimlamaler!
    Bent u er klaar voor? het is 8 uur reizen want we moeten ook nog andere mensen ophalen en wachten bij het station waar mensen naar toe komen om met de bus mee te gaan.'

    'Oh okeej, hoelaat komen we dan ongeveer in Berlijn?'
    'ehm als ik het goed heb 1 uur ofzo!'
    Ik loop met hem mee naar een luik waar ik mijn tas in kan doen.
    'Zo dat lucht zeker op he?, zo'n zware tas de hele tijd sjouwen is ook niks, zelfs al is het een trollie of een clutch! hahaha'
    Jeetje wat een boerenpummel, en hoe kan die man nou weten wat een clutch is, ik keek hem blijkbaar heel vreemd aan want hij reageerde.
    'ja had je niet verwacht he dat ik dat wist? Ik heb in de modeindustrie gewerkt, ik was of ben eigenlijk nog steeds een kledingontwerper en een stylist, maar niet teveel kletsen we moeten nu gaan en anders maak ik de mensen wakker! haha'
    Nouja volgens mij lacht hij altijd, ik loop de bus in en ga vooraan zitten.

    Er komen allemaal verschillende mensen in de bus en als we op het station in Zwolle staan, komen er allemaal chineesjes bij, ze praten moeilijk engels en versta er weinig van, maar k heb wel opgepikt dat ze een Europatour aan het doen zijn.
    Ik zit naast een Italiaan, hij blijft 3 weken in Berlijn, hij is kunstenaar, en zit ook in hetzelfde hotel als ik.
    Hij is heel aardig, ik ben blij dat hij wel engels en een beetje nederlands kan , ik ben hem nederlands aan het leren.
    Ik ben in slaap gevallen, en ik word wakker gemaakt door de italiaan -Figarro- en een klein oud chinees vrouwtje.

    We staan op het station, maar ik zie nergens mijn vriendin, het station is aan deze kant erg verlaten dus het kan niet dat ik haar niet kan vinden, het is hier zo kaal......




    Willen jullie hem alsjeblieft maken?! :D
    She's Not There

    BTW: Ik heb nog rollen nodig, maar daar plaats ik binnenkort nog even een topic over!;)

    willen jullie de serie alsjeblieft maken?
    En hier een reactie plaatsen wat jullie van dit topic vinden?

    Hm, het begin sprak me al zo aan, ik ben uit nieuwsgierigheid gaan lezen!


    a figment of your imagination

    Btw, topics omhoog schoppen is verboden. :X


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Btw, topics omhoog schoppen is verboden. :X


    oohjaa najaa, heb het al gedaan dusja xD

    omg wagt ff, dit doe ik niet expres maar ik kom er net achter dat de tekst niet te lezen is x] handigg