• Ik ben een nieuwe Serie begonnen, ik ben niet echt een beginner alleen ik had de laatste weken minder tijd voor boeken schrijven, ik heb zelf 3 boeken geschreven, maar ik dacht: ik maak eens een serie op quizlet!
    en uhm jaa
    Een soort van uitleg:

    Kylie (of sky genoemd)
    Heeft een vriendin die 2 jaar geleden naar Italië is verhuist.
    Ze hebben elkaar heel lang niet meer gesproken en spreken af in Berlijn, ze blijven daar 2 weken en gaan naar een concert van Nickelback.
    Die 2 weken worden heel raar en Kylie komt allemaal bekende vrienden tegen.
    Ze komt achter de waarheid van wat er gebeurd is in 2006, ze kan dat jaar helemaal niet herinneren.
    Ze ontmoet ook een een oudere man, hij is beroemd, speelt in een band, en ze zijn verliefd op elkaar.
    De man is amerikaans en Kylie is nederlands.
    Wat nu?


    Uitkomst deel 1:

    Ik moet vroeg opstaan,
    4 uur gaat mijn wekker, ik druk hem uit en spring zo hard uit bed dat ik uitglijd over mijn sok.
    Lekker...Begint al goed!
    Ik trek mijn kleren aan, loop naar beneden, waar alles klaar staat.
    Smeer 6 broodjes, en pak mijn zak snoep, die stop ik in mijn handtas.
    Mijn trollie (xD) staat al klaar.

    Ik loop nog snel naar boven om mijn gezicht te wassen en tanden te poetsen.
    Ik pak mijn logeer-tandenborstel en stop die ook in mijn tas.
    'Oh Shit, water!!'
    Ik pak snel 2 lege flesjes en doe er spaci in.(halve beker/fles sinas en de andere helft cola, is heel lekker)
    Ik pak een rol stroopkoeken en stop die allemaal in mijn tas.
    Verder zit er alles in wat ik nodig heb, dat heb ik er gister in gepleurd.

    'Nuuu Nuuuu!'
    O daar is de bus al!
    Ik pak mijn trollie, vest en mijn handtas, geef Ganto nog een dikke knuffel en loop naar buiten, naar de bus.

    'Halloo mevrouw Tanimlamaler!