• Mijn beste vriendin laat me stikken voor haar vriendje. Ze heeft sinds een paar maand een vriend en we praten bijna niet meer. Ooit heel lang geleden hebben we afgesproken dat er geen jongen tussen ons in zou komen te staan, maar elke keer als ze een vriendje heeft flikt ze het weer. En spreek ik haar erop aan, doet ze alsof het mijn schuld is. En ga nu niet zeggen dat ik haar moet laten vallen, want dat doe ik niet. Daar heb ik teveel met haar voor meegemaakt. MAar ik wil gewoon mijn vriendin weer terug.

    Dus heeft iemand enig idee?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vermoord haar vriendje.
    Nee, eeh, praat er góéd met haar over. En blijf dan rustig..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe lang heeft ze haar vriendje al? Waarschijnlijk zit ze in de 'ik ben zo verliefd op die jongen en niemand buiten ons leeft er nog' fase. Dan denkt ze alleen nog maar aan hun tweetjes. Laat hun anders ff lekker van hun samenzijn genieten, en als je er echt niet meer tegen kan praat dan eerst en vooral heel goed met haar vriendje en zeg dat je soms ook nog iets met haar wil doen. Praat daarna pas met je vriendin zelf en zeg wat dr vriendje heeft gezegd of zo?

    Envy schreef:
    Vermoord haar vriendje.
    Nee, eeh, praat er góéd met haar over. En blijf dan rustig..

    Maar ik heb al goed met haar gepraat, en ik ben rustig gebleven, maar oke ik zal het nog eens proberen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe kan ze jou daar de schuld van geven? o.o
    maar ik denk dat er rustig over praten een optie is?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat is altijd zo. Maar ze komen daarna altijd terug. Maar als je er over praat met haar,heb je de kans dat je word bezien als iemand dat jaloers is. Maar je moet haar inderdaad niet laten vallen. Maar ze wilt jouw ook niet kwijt als vriendin,ook al lijkt het nu zo voor jou. Maar ze komt wel terug,echt waar. Ik heb het al zoveel meegemaakt.

    Je moet haar gewoon eventjes laten doen. Maar als het echt te veel word. Haar er toch mee confronteren en zeggen dat ze geen tijd meer voor je heeft en dat je vind dat het lijkt alsof ze u laat vallen voor die jongen. Mensen veranderen wanneer ze een lief hebben.

    Conspiracy schreef:
    Hoe lang heeft ze haar vriendje al? Waarschijnlijk zit ze in de 'ik ben zo verliefd op die jongen en niemand buiten ons leeft er nog' fase. Dan denkt ze alleen nog maar aan hun tweetjes. Laat hun anders ff lekker van hun samenzijn genieten, en als je er echt niet meer tegen kan praat dan eerst en vooral heel goed met haar vriendje en zeg dat je soms ook nog iets met haar wil doen. Praat daarna pas met je vriendin zelf en zeg wat dr vriendje heeft gezegd of zo?

    Ze zijn al een paar maand samen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JOYCEVIPx schreef:
    Dat is altijd zo. Maar ze komen daarna altijd terug. Maar als je er over praat met haar,heb je de kans dat je word bezien als iemand dat jaloers is. Maar je moet haar inderdaad niet laten vallen. Maar ze wilt jouw ook niet kwijt als vriendin,ook al lijkt het nu zo voor jou. Maar ze komt wel terug,echt waar. Ik heb het al zoveel meegemaakt.

    Je moet haar gewoon eventjes laten doen. Maar als het echt te veel word. Haar er toch mee confronteren en zeggen dat ze geen tijd meer voor je heeft en dat je vind dat het lijkt alsof ze u laat vallen voor die jongen. Mensen veranderen wanneer ze een lief hebben.

    Thnx,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Maar ik heb al goed met haar gepraat, en ik ben rustig gebleven, maar oke ik zal het nog eens proberen.

    Misschien moet je dan een keer goed boos worden? ;x
    Doe dat alleen als je zeker weet dat ze ook om jou geeft, want anders laat ze je stikken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    Misschien moet je dan een keer goed boos worden? ;x
    Doe dat alleen als je zeker weet dat ze ook om jou geeft, want anders laat ze je stikken.

    Ik weet dat ze om me geeft, anders was ze allang mijn vriendin niet meer geweest, geloof me maar. Maar ook al ben ik misschien boos op haar, ik zou het niet zo op haar kunnen richten, maar oke. misschien is hhet wel een goeie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik weet dat ze om me geeft, anders was ze allang mijn vriendin niet meer geweest, geloof me maar. Maar ook al ben ik misschien boos op haar, ik zou het niet zo op haar kunnen richten, maar oke. misschien is hhet wel een goeie.

    Oke (:
    En, ik heb het zelf ook al een keer geprobeerd en het werkte wél, dus ik hoop voor je dat het ook bij jou gaat werken.
    Iig succes ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Goed boos doen ;) Werkt altijd, want jou recht en julie belofte mag niet gebroken woorden, Maar is het ook zoo van als je wat wilt afspreken dat ze dan al wat met der vriendje doet?


    Some angels have no wings.

    Dat heb ik ook met mijn bf. dus ik vind dat ik er nu genoeg aan heb gedaan. misschien groeien jullie wel uit elkaar,misschien word jullie vriendschap hierna beter dan ooit. ?


    We can only learn to love by loving.

    Ga met haar praten en blijf daar heel rustig bij, ook als zij wel boos word ofzo, je moet gewoon duidelijk je mening zeggen en ook zeggen waarom je vind dat ze je laat stikken enzoo.
    Als dat niet lukt, zal ik het ook niet weten..


    I am in love with a fairytail

    Dat ken ik. je kan mss met haar praten, maar ik vrees ervoor dat het gaat helpen. Je moet het haar duidelijk maken op de één of andere manier dat ze jullie vriendschap aan het verpesten is, en dat het totaal niet waard is.


    Get outta my head!