hallo!!
ik heb even jullie hulp nodig.
Nu de vakantie begonnen is heb ik terug meer tijd om te lezen. Ik heb al een stapeltje boeken liggen, maar aangzien ik 6weken weg ben, kunnen er nog wat bijkomen.
Nu is mijn vraag; zijn er boeken die jullie me aanraden?
Ik lees niet graag boeken over geschiednis/oorlog/godsdienst,... maar voor alle andere onderwerpen sta ik open. Nederlandstalige maar zeker ook engelstalige boeken lees ik graag.
kunnen jullie me wat leestips geven?
dank je!
-
2 juli 2009 - 17:542 juli 2009 - 20:27
- Twilight saga
- De kronieken van Calypso
- De kronieken van Narnia
- Wicca serie
- De nevelen van Avalon
- Het Magdalena mysterie & het Jezus mysterie. Deze zijn wel godsdienstig, maar tog geweldig [Ik vind godsdienst boeken zelf ook maar niks]
- Stravaganza Serie.
Zo kan ik nog eeuwen doorgaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.Get back motherfuckerz'
2 juli 2009 - 20:28Caty's boek -die is echt aan te raden! Hij is spannend + leuk om te lezen. Weet alleen niet meer van wie 't was.
Verder Zoete Wraak van Guy Didelez en Joke De Vloed
De boeken van Dirck Brackezijn altijd goed - en dan vooral Blauw is bitter, Zij en haar, en dergelijke zoals die.
Blauwe plekken van Anke De Vries
De Twilight reeks
Harry Potter misschien ook wel
Maar ik zou Voor ik doodga niet lezen, persoonlijk vind ik dat boek niet echt denderend.
Meestal lees ik boeken die over mishandeling, prostitutie, pesterijen etc gaan - dus ik lees nogal emotieve boeken - en ik weet niet of ze jou aanspreken dusjha.2 juli 2009 - 20:29Expression schreef:
- Twilight saga
- Wicca serie
- De nevelen van Avalon
- Het Magdalena mysterie & het Jezus mysterie. Deze zijn wel godsdienstig, maar tog geweldig [Ik vind godsdienst boeken zelf ook maar niks]
- Stravaganza Serie.
Zo kan ik nog eeuwen doorgaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ja de kronieken van Calypso zijn goed ^^ Ben nu bezig aan de laatste :')You're a star in heaven.
3 juli 2009 - 11:17Expression schreef:
- Twilight saga
- Wicca serie
- De nevelen van Avalon
- Stravaganza Serie.
Zo kan ik nog eeuwen doorgaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
zeker wel!
dankj!3 juli 2009 - 11:18de Eragon reeks ik hou van die boeken
en Twilight reeks
en de grijze jager reeksLove is the movement <3
3 juli 2009 - 11:26Chatroom - Helen Vreeswijk
Overdosis - Helen Vreeswijk
Loverboys - Helen Vreeswijk
De Stalker - Helen Vreeswijk
Bonustrack - Robin Benway
Over Tijd - Dirk BrackeZelfs de kleinste ster schittert in het donker
3 juli 2009 - 11:27Fortune schreef:
Chatroom - Helen Vreeswijk
Overdosis - Helen Vreeswijk
Loverboys - Helen Vreeswijk
De Stalker - Helen Vreeswijk
Bonustrack - Robin Benway
Over Tijd - Dirk Bracke
De boeken van Helen Vreeswijk zijn super goed!!
dankj (: x3 juli 2009 - 12:58SugarGuitar schreef:
Van Pride and Prejudice is het Jane Austen
Demonata-serie van Darren Shan en ook zijn Wereld van Darren Shan.
Cate Tiernan haar eerste wiccaserie en haar tweede
En Pride And Prejudice, ben de auteur vergeten. Is wel Engelstalig. =]
En de 'Hoe overleef ik...' boeken x]If I die young, send me away with the words of a lovesong.
3 juli 2009 - 13:00the 10th kingdom maar daar is wel moeilijk aan te komen.
harry potter?De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
3 juli 2009 - 13:01Hopeless schreef:
(...)Van Pride and Prejudice is het Jane Austen
ja, naar't schijnt een erg goede schrijfster, ik ben benieuwt naar haar werken! x3 juli 2009 - 13:03Trafficlight schreef:
the 10th kingdom maar daar is wel moeilijk aan te komen.
harry potter?
idd, in de bibliotheken waar ik heen ga vind ik dit boek nergens. mag ik je vragen waarover het gaat? x3 juli 2009 - 13:20Ehm, de Twilight boeken? Die zijn lekker dik. Mzzl Meiden serie is trouwens ook vet leuk.
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
3 juli 2009 - 13:23FilleEnRouge schreef:
The 10th Kingdom is echt gaaf Wij hebben de film/serie ervan (zo'n 7/10 uur durend) Maar ik kan het niet uitleggen
(...)
idd, in de bibliotheken waar ik heen ga vind ik dit boek nergens. mag ik je vragen waarover het gaat? x
Misschien moet je op Bol.com, Amazon en eBay kijken als je hem wilt?
Edit: op Amazon.co.uk hebben ze er een paar :pIf I die young, send me away with the words of a lovesong.
3 juli 2009 - 13:45Hopeless schreef:
(...)The 10th Kingdom is echt gaaf Wij hebben de film/serie ervan (zo'n 7/10 uur durend) Maar ik kan het niet uitleggen
Misschien moet je op Bol.com, Amazon en eBay kijken als je hem wilt?
Edit: op Amazon.co.uk hebben ze er een paar :p
dankj!3 juli 2009 - 14:23