• Hyves is helemaal vernieuwt
    ik wilde een nieuwe WWW maken maar ik kan de oude niet verwijderen
    eerst kon dat wel
    help?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik zal even kijken voor je. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er staat op de homepage toch zo'n kadertje met 'Wie Wat Waar?' en daarover staat '> Wat doe je?' daar moet je dus op klikken. ;D

    Ik haat dat nieuwe design ;l,
    Uhm ik denk op WWW drukken en dan laat hij alle items zien, en dan gewoon verwijderen?
    Ik weet het niet zeker.

    - Klik op het tekstje wie wat waar op je profiel
    - klik op nieuwe www (Rechtsboven het lijstje met oude www's)
    - maak een nieuwe :D
    Edit: kon je eerst wel verwijderen dan? o.O
    digibeet


    I clicked my heels and wished for you.

    inmyveins schreef:
    Ik haat dat nieuwe design ;l,
    Uhm ik denk op WWW drukken en dan laat hij alle items zien, en dan gewoon verwijderen?
    Ik weet het niet zeker.

    neej ik kan ze ook niet bewerken o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Via je profiel op je WWW klikken en staat er helemaal achterin een prullebakje. Mara dan moet je wel met de cursor op die WWW gaan staan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stilettos schreef:
    Via je profiel op je WWW klikken en staat er helemaal achterin een prullebakje.

    bij mij niet :X
    maar volgens mijn lgt het aan mijn hyves want ik kan ook niet krabbelen ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die oude was 100000000000000000000000000000000000x beter


    .

    Marilena schreef:
    Die oude was 100000000000000000000000000000000000x beter
    Fuck de nieuwe.

    dit is een beetje heel erg offtopic :X
    toch?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    xBiteMe schreef:
    - Klik op het tekstje wie wat waar op je profiel
    - klik op nieuwe www (Rechtsboven het lijstje met oude www's)
    - maak een nieuwe :D
    Edit: kon je eerst wel verwijderen dan? o.O
    digibeet

    toen de het oude design er wel was ja.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Marilena schreef:
    Die oude was 100000000000000000000000000000000000x beter
    Fuck de nieuwe.

    ik vind de nieuwe juist mooier

    on-topic, volgens mij moet je gewoon op verandere klikken(hen er geen)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Misschien moet je de nieuwe internet explorer downloaden, want er kwam net de heletijd een berichtje in beeld.. dat het kan dat hyves niet goed werkt en dat je dan de nieuwe internet explorer moest downloaden.

    inmyveins schreef:
    Misschien moet je de nieuwe internet explorer downloaden, want er kwam net de heletijd een berichtje in beeld.. dat het kan dat hyves niet goed werkt en dat je dan de nieuwe internet explorer moest downloaden.

    heb firefox :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    dit is een beetje heel erg offtopic :X
    toch?


    Ja (puh)


    .

    Ja, uhm dan moet je meestal hyves even opnieuw opstarten of de gehele computer want als je niet kan krabbelen ligt het daaraan. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.