• 'cause my feet hurt and i really don't care. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik probeer het eerst zelf te doen :9~ en mijn mamsel gaat eind dit jaar ergens weekje naar griekenland met haar vriend en die wou mijn koffer meenemen dan. dus ik zeg heel slim 'is goed maar moet je wel de helft betalen' en dat wou ze wel :9~


    -

    haahaha, tactischhh. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou ik zal mijn verhaal even vertellen van vandaag, moet het even typen dus heb geduld :9~


    -

    ikwacht (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik moest van 1 tot 2 mijn klas dus gaan opruimen, en ik kwam op het station rond kwart over 12. en vriendin van mij die ook in mijn klas zat was in de stad zelf aan het shoppen in dr 1tje dus ik ging daarna toe zodat we samen naar school konden. maar ik had zwart tshirt aan en dat was domme keuze want ik ging halfdood van de hitte dus heb ik een hempje gekocht in de stad en heb die aangedaan :9~ dat was wel slim van mij. maargoed, die vriendin wou niet meer naar school toe maar ik moest wel want ik moest die ene formulier inleveren. dus ik loop naar de dichtsbijzijnde halte (dat is ver lopen want de halte die in het centrum stond is weggehaald door een domme reden) dus ik loop erheen rijd de bus langs mij. kan ik 10 min wachten op de volgende bus in de hitte en ben ik op school (was wel te laat maar boeie) kan ik na ene kwartier alweer weg -,-
    DIT WAS DEEL 1 anders word het te lang lezen :9~


    -

    omg da's ook kut x'D
    maar dat hembje heb je goed gedaan. :9~
    ik wacht op deel 2. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dus ik met bus terug naar station en kijk hoelaat mijn bus gaat, ik was er rond 5 voor 2. en volgens mij moeder geld de vakantieregeling nog niet dus ik dacht dat de bus 3 over kwam zoals normaal. blijkt dat de regeling wel geld en kan ik 3 kwartier wachten op de bus -.- dus eindelijk stap ik in de bus en ik moest naar een dorp halfuur van me vandaan om die reiskoffer te kopen. en die bus gaat daar ook heen. dus ik ben in dat dorp en koop die reiskoffer kan ik nog 3 kwartier wachten op de bus dus ik ga rondlopen met die koffer. mensen keken me zo dom aan maargoed. ik loop richting de halte zie ik de bus net wegrijden, is die dus eerder dan normaal. ik flink balen want de volgende bus kwam pas uur later. dus ik heb niks te doen en loop alvast de route die de bus rijd. na 20 min lopen ben ik bij een bushalte met bankje dus ik ga daar zitten en moet dan vet lang wachten op de bus en verveelde me dood en had het bloedheet. dat was mijn dag :')


    -

    mijn voeten deden zeer thuis, ik heb echt vet veel gelopen vandaag :')


    -

    vreselijk zeg! ôo en dat allemaal in die hitte.. dat je dat volgehouden hebt joh. :8 shit hé. dan verveel je je ff dood. ;D nja, je hebt iig wel een koffer nu. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik dacht steeds aan jou, als ik het niet vol zou houden zat je zonder homie :X
    ja dat is zo, en die koffer is vet cool dus het is het wel waard x'D


    -

    daarom. ;D alles voor de koffers, dude. ;D
    maar dat moeten we niet hebben, hoor. :| ben ik gister niet doodgegaan, ga jij vandaag.. >< maargoed dat je het overleeft hebt anders moest ik nu keihard huilen. :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oh dit moet ik ook nog even vertellen. vanmorgen toen ik van huis naar station ging in de bus reed de bus naar een halte toe en ik zag een hele grote groep mensen staan. ik dacht kut want zo word de bus vol en nog warmer. bleken het allemaal gothics te zijn :8 niks mis mee natuurlijk maar die mensen liepen in lange zwarte broeken en zwarte tshirts en dichte schoenen met sokke aan en 1 meisje had een dikke zwarte trui aan! dat die mensen niet dood gaan van de hitte man :8


    -

    maar hoe kan je nou weten of ik het niet gehaald heb :X mijn moeder gaat heus niet op mijn account (hij staat toch altijd ingelogd) zeggen hier dat ik dood ben (A) of krijg je dan zo'n gevoel van binnen .. ;$


    -

    van die gothics hè.. :o als ze dan stinken, weet je dat ze het ook warm hebben net zoals ieder ander persoon. :X
    maar maar, misschien gaat ze het op je msn zeggen? nee, vast niet.. maar als je echt heel lang niet meer online bent.. op msn en hier dan weet ik wel dat er iets ernstigs is. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    damn, jullie zitten ALTIJD p het offtopic. :|


    Some people make the world special just by being in it