• 'cause my feet hurt and i really don't care. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    hier niet nee, hier durf ik alles te zeggen enso. jullie kennen mij niet in het echt dus ik kom jullie niet tegen :X maar ik durf in het echt niet op andere mensen af te stappen enso.

    ik ook niet... :x

    Hoe komt het?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jac, je bent niet de enige. Ik heb dat ook.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mier! vertel! :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Hoe komt het?

    de domste reden ever, i know.. but.. kijk.. ik heb dus een of andere domme film de hele avond zitten kijken alleen om mijn moeder even mede te delen wat ik allemaal wilde doen.

    Dus komt ze thuis. ik wacht heel eventjes, anders is dat zo: thuis, BAM gelijk weer aandacht aan kinderen geven..

    Dus na 10 min. Ik loop dus naar mijn moeder toe, en zeg ik dus het eerste wat ik wilde vertellen, en zegt ze zo'n reactie van : kan mij het wat schelen.

    Dus ik denk niet boos worden, rustig blijven. En dat lukte me in het begin nog wel een beetje, maar op het einde niet meer.. En het slaat gewoon nergens op, mijn moeder is een keer moe, en dan wil ze niets meer doen. Ik heb haar niet gebeld omdat ze aan het werk was, ofzo, nouja.. maar als ik moe ben is het zo van: jammer, ga maar gewoon doen wat je moet doen... en dan zeg ik dat , en nouja.. nu hebben we dus dikke fight.. nouja.. mijn moeder was me half aan het negeren en ik probeerde dus normaal te praten tegen haar, maar ik verlies nogal snel mijn beheersing als ik boos ben.. En nu voel ik me k*t want ik heb de hele avond voor niets, een of andere film zitten kijken, war ik geen zin in had en heb niet eens gezegd wat ik allemaal wilde zeggeen...

    en het domste van allemaal vind ik dat ik nu zit te janken..:x

    Dat is eigenlijk echt kut voor je.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Dat is eigenlijk echt kut voor je.

    nogal (-___-)

    maar ik denk dat ik maar eens ga...

    bye..

    Bye!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ben er weer.
    was even moeder om hulp vragen :X


    -

    Hoi?
    is er iemand ? x]

    Sorry Jac, ik was ook juist weg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hoi.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Alles goed? x]