• Mijn vader heeft blijkbaar meer dan 30 platen van de Beatles. en ik wist dat hij er een paar had,maar zoveel ;x en ik vind hun echt geweldig dus ik ga vanavond,als mijn nichtje weg is, lekker beatles luisteren op zolder =D


    We can only learn to love by loving.

    coell, zolang je het liedje michelle maar uit je hoofd haalt=D haat dat nummer XD sinds mijn engels leraar dat een ebetje in de klas voor em ging zinge omdat hij melig was xD

    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf, Nynke vindt the beatles ook leuk:9~


    rules don't stop me

    Aaj laajk them. :9~

    @Julie
    Mie knows want Nynke wou een plaat stelen de vorige x dat ik zei dat mijn pa platen van hen had?


    We can only learn to love by loving.

    Dat is niet aardig! Maar Nynke is wel heel lief hoor:9~


    rules don't stop me

    Wat stoer!! Dus jij gaat vanavond al die platen af Y:). Ja mijn papa heeft mij ook heel wat platen nagelaten. Ook van Queen en de Beatles die nog in perfecte staat zijn en inmiddels heel wat geld op kunnen leveren. Maar goed dat ik ze lekker voor mezelf hou en niemand de platen of dat geld gun ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Wat stoer!! Dus jij gaat vanavond al die platen af Y:). Ja mijn papa heeft mij ook heel wat platen nagelaten. Ook van Queen en de Beatles die nog in perfecte staat zijn en inmiddels heel wat geld op kunnen leveren. Maar goed dat ik ze lekker voor mezelf hou en niemand de platen of dat geld gun ^^


    whaha mijn pa heeft ook veel queen,michael jackson en volgens mij ligt er ook nog een van de rollingstones maar dat weetk niet zeker ?


    We can only learn to love by loving.

    Nou leuk joh.
    (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Fighter schreef:
    (...)

    whaha mijn pa heeft ook veel queen,michael jackson en volgens mij ligt er ook nog een van de rollingstones maar dat weetk niet zeker ?
    Oja Michael Jackson heb ik zowieso wel, van mezelf :Y). Maar dat vind ik wel heel stoer voor je. Maar is het niet super warm op je zolder dan ik zou kapot gaan. :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn papa heeft er ook heel veel en nu probeer ik de platenspeler op mijn kamer te smokkelen :X


    everything you imagined, and more...

    Haha, de Beatles zijn zoo cool xd
    wij hebben heeel veel cds x: [/en ook LPs]


    Destroy what destroys you.

    :O superstoer!


    I clicked my heels and wished for you.

    Leuk!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    awesome.
    ik kreeg gister een 6CD's rock live ding van me pa, die die nog had liggen. met zooi zoals alice cooper enzo ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    whaha ik heb geen leven ; net hele tijd op zolder gezeten platen luisteren =]


    We can only learn to love by loving.