• Serious, ik moet dus om half 1 op school zijn voor een leuk potje honkbal, oftewel, ik moet in de brandende zon op een open veld in 26 graden als een gek rondjes rennen, dood neervallen. En die shit, nou uh ik pas daarvoor.

    Ze willen ons gewoon dood hebben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ga dan gewoon niet ^^ ?


    everybody needs a song.

    meld je ziek


    We can only learn to love by loving.

    moest ik ook altijd, maar ik ging altijd in het veld staan en deed niks (:


    -

    Boyiloveyou schreef:
    ga dan gewoon niet ^^ ?

    Dat gaat moeilijk, serieus een kind zit te dreigen, niet normaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    auch, als je moet gaan, veel water drinken, heel veel! We willen niet dat je uitdroogt ofzo =S


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    auch, als je moet gaan, veel water drinken, heel veel! We willen niet dat je uitdroogt ofzo =S

    Damn aardig! Nou ik ga niet, ik vind dat ik net mijn enkel dubbel heb gehad.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Damn aardig! Nou ik ga niet, ik vind dat ik net mijn enkel dubbel heb gehad.

    Ja, zo kan je het ook doen! ^^ en niets van die dreiging aantrekken. Het is maar een spel en dat moeten ze maar begrijpen. Ik denk niet dat je de enigste bent die niet gaat ^^


    Slowly floating to the sky...

    What?! Dat slaat nergends op! Staak het x'D Ga gewoon niet. Of idd meld je gewoon ziek. Dit slaat nergends op. Of als je wel gaat doe een Flauwval [Ofzow x'D] actie. Dat deed een meisje bij mij in de klas ook. Toen viel de les uit. x'D Leip toch >.<


    &#10084; &#1103;&#963;&#1084;&#1108;''&#8467;&#945;

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Ja, zo kan je het ook doen! ^^ en niets van die dreiging aantrekken. Het is maar een spel en dat moeten ze maar begrijpen. Ik denk niet dat je de enigste bent die niet gaat ^^

    Ow dat weet ik zeker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xLOVESz schreef:
    What?! Dat slaat nergends op! Staak het x'D Ga gewoon niet. Of idd meld je gewoon ziek. Dit slaat nergends op. Of als je wel gaat doe een Flauwval [Ofzow x'D] actie. Dat deed een meisje bij mij in de klas ook. Toen viel de les uit. x'D Leip toch >.<
    Ow ja, ik laat me gewoon keihard op het gras vallen,^^ NEe ik ga gewoon niet. denk ik.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heb jij nog geen vakantie?
    & ik heb vorige week gewoon gespijbeld met het atletiektoernooi O_O


    Als je maar een ananas hebt..

    Haha, okeii. In de hitte moet je niet al te veel moeite gaan doen ;)
    x'D


    &#10084; &#1103;&#963;&#1084;&#1108;''&#8467;&#945;

    26 graden. Dat valt wel mee :') Bij ons in de keuken (waar ik werk) daar is het savonds met dit weer 48 graden :')


    Wie du mir, so ich dir.