• Ik was dus net in de supermarkt met mijn moeder en ik moest dus ijsjes halen. ik naar de koeling van die ijsjes eruit grijpen. stond er zo'n enge creep naast me die zegt zo ''Haj.'' en ik voelde gewoon dat hij mij zat te bekijken :x en toen kwam mijn moeder en die zei dat ik nog een pak moest hebben maar dat was het laatste pak en kon ik niet bij dus wij samen erheen en toen stond die creep er nog steeds,hij keek weer. en ik vind dat dus echt zo fcking eng... maar toen liepen wij verder en hij ook en mijn moeder had alles gemerkt en die zegt zo ''gatverdamme wat een goorlap.'' en wij moesten dus nog even naar de tijdschriften dus kon hij ons niet blijven volgen.. maar even later stonden we bij de kassa keek hij mij de hele tijd aan terwijl hij naar de uitgang liep en op de parkeerplaats keek hij ook al fcking eng toen hij wegfietste...

    en nu vind ik dit echt fcking eng want wat als ik alleen was geweest ? o.o


    We can only learn to love by loving.

    als ie je vast had gegrepen had je hem serieus moeten slaan en niet zo zachtjes ook.. of keihard gillen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ieuuuw. wat een goorlap


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dat, heb ik de laatste tijd ook vet vaak.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je was in een supermarkt, dus genoeg mensen om hulp aan te vragen :) En als er weinig mensen zijn, gewoon gillen en hulp roepen. Werkt altijd, bij de eerste gil is zo iemand meestal al weg.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als je alleen was geweest, zat die vent heel de tijd aan je.
    Zo ken ik er ook één. Toen het nog school was, reden ik en mijn BF altijd samen naar huis. En telkens zien wij een gothic van rond de dertig eng grijnzen naar mij. Hij blijft me dan vaak aankijken, waardoor mensen denken dat ik die man ken. De laatste tijd vertrokken we later, om die man te ontwijken, maar dat helpt blijkbaar ook niet, want hoe dan ook. We komen hem altijd tegen. Lijkt net alsof hij op ons wacht! O.O


    You'll never dream alone. <3

    Ieuw, ik had allang naar hem geroept dat hij eng was...
    Maar ik zat laatst met een vriendin in de stad. Kwam er zo'n engerd aan..
    Ik hoor zo: Hai! Kijk zo om... maar hij zag niet zo eng maar dat deed hij wel. Zei die zo: 'Zitten jullie daar gezellig knus samen?' (en dan met zo'n hoofd!)
    Toen pakte hij zijn fiets (die stond naast ons) en toen ging die fietsen en toen ging hij zo met zijn voorwiel omhoog, zo'n wheelie doen ofzo. Maar die man was al in de 30 ofzo of 40. En toen ging die naar ons kijken van: Goed hè?!.. heel eng, hij zat zich gewoon uit te sloven. Getverderrie (ril).
    Toen ging die weg gelukkig. Maar toen kwam die even later langsfietsen met zijn vrouw en kind XDDD.
    We waren stuk van 't lachen..='D


    Als je maar een ananas hebt..

    Gadver!~
    Ik had laatst; liep ik in Groningen(centrum) was ik in zo'n oorbellen winkel; mijn sieraadje. En toen kwam er zo'n neger bij mij staan. Hij zo: Heej. Ik gelijk in paniek ongeveer. Ik zo: hoi. Hij zo; Hoe gaat ie? Echt met zo'n neger stemmetje, niet dat ik iets tegen negers heb ofzo.. ik zo; goed. Hij zo: Heb je hyves? Ik zo: Nee!. Heb ik wel maar dat ga ik nie tegen hem zegge, straks ging ie me nog toevoegen :S En toen ben ik weggelopen..
    Ik vind da altijd van die vieze mannetje!! :S
    Wij denken dat onze mentor wiskunde ook pedo is, want elke X als er een meisje óf jongen langskomt kijkt hij de hele tijd naar diegene zijn kont :S


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    HAMSTERKIMIE schreef:
    Gadver!~
    Ik had laatst; liep ik in Groningen(centrum) was ik in zo'n oorbellen winkel; mijn sieraadje. En toen kwam er zo'n neger bij mij staan. Hij zo: Heej. Ik gelijk in paniek ongeveer. Ik zo: hoi. Hij zo; Hoe gaat ie? Echt met zo'n neger stemmetje, niet dat ik iets tegen negers heb ofzo.. ik zo; goed. Hij zo: Heb je hyves? Ik zo: Nee!. Heb ik wel maar dat ga ik nie tegen hem zegge, straks ging ie me nog toevoegen :S En toen ben ik weggelopen..
    Ik vind da altijd van die vieze mannetje!! :S
    Wij denken dat onze mentor wiskunde ook pedo is, want elke X als er een meisje óf jongen langskomt kijkt hij de hele tijd naar diegene zijn kont :S

    OMG, heeft ie te weinig vrienden of zo? XD


    Als je maar een ananas hebt..

    Dat is eng. Maar waarschijnlijk zien je die creep nooit meer en zo wel. Hou het dan goed in de gaten dat je hem helemaal ontloopt. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar je was niet alleen dus hoef je je ook geen zorgen te maken? Hoewel het vies en goor en eng blijft.


    Bored.

    HAMSTERKIMIE schreef:
    Gadver!~
    Ik had laatst; liep ik in Groningen(centrum) was ik in zo'n oorbellen winkel; mijn sieraadje. En toen kwam er zo'n neger bij mij staan. Hij zo: Heej. Ik gelijk in paniek ongeveer. Ik zo: hoi. Hij zo; Hoe gaat ie? Echt met zo'n neger stemmetje, niet dat ik iets tegen negers heb ofzo.. ik zo; goed. Hij zo: Heb je hyves? Ik zo: Nee!. Heb ik wel maar dat ga ik nie tegen hem zegge, straks ging ie me nog toevoegen :S En toen ben ik weggelopen..
    Ik vind da altijd van die vieze mannetje!! :S
    Wij denken dat onze mentor wiskunde ook pedo is, want elke X als er een meisje óf jongen langskomt kijkt hij de hele tijd naar diegene zijn kont :S

    je had moeten zeggen ja heb ik:
    jebenteenviezepedo.hyves.nl (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mijn zus is een keer op der kont geslagen door een man ion een museum ze is nu 16 maar toen iets van 13 en son man van 30 of 40 echt gewoon ranzig


    To The Stars Through Adversity

    Dank God dat je niet alleen was.
    Een tip voor de volgende keer is hem gewoon keihard in zijn ballen trappen. Dat zie ik vaak in films. :')
    En keihard gillen is ook een optie, maar bij sommige heb je kans dat ze je mond vasthouden, en dat nóg ergere dingen met je doen. $:


    ok

    Trafficlight schreef:
    als ie je vast had gegrepen had je hem serieus moeten slaan en niet zo zachtjes ook.. of keihard gillen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oke nu wordt het eng, beste Nicol. Vandaag had ik dus hetzelfde, ook in een supermarkt Oo'
    Ik stond bij de kassa in de rij, had vrolijk mijn muziek aan maar dan gaat er zo'n dikke ouwe vent vlak achter me staan. Echt way too close, alsof hij wilde suggereren: dit meisje hoort bij mij. Komt z'n vrouw aan met een winkelwagentje, zegt ie tegen zijn vrouw 'Zij was eerst hoor' en tikt me op de rug.
    En amper twee dagen terug greep een gast - weer in de rij voor de kassa - me bij de arm vast en zei: 'Zo he, jij hebt flinke armspieren.'
    Tis ook zo moeilijk he, van een wildvreemde afblijven.


    No growth of the heart is ever a waste