xRapunzel schreef:
Omg.
Doe eens normaal zeg. Hoe oud ben je 4?
Je gaat wel ooit een jongen tegen komen, hoor.
En btw; leer eens typen met hoofdletters en ook veel duidelijker.
=='
[qoute] Je bent... 13 ? Dan héb je nog niet meteen een vriendje nodig, zo denk ik toch. En trouwens, het gaat toch om het innerlijk, niet om het uiterlijk? Natuurlijk wil het oog ook wat, maar als je een jongen leert kennen die heel erg lief is en niet zó mooi of een jongen die arrogant is en prachtig vanbuiten is, sorry ik weet wel wie ik moet kiezen.
Trouwens, óveral zitten wel leuke jongens. Dacht eerst ook dat er hier geen leukerds woonden, omdat het hier een boerengat is, maar nu zitten hier toch wel leuke jongens.
Je uitroeptekens gaan er wel wat over, vind ik. En ik irriteer me ook wel erg hard aan jou schrijfstijl.
Like omg,je bent 13. Op die leeftijd weet je meestal zelfs nog niet wat echte liefde moet zijn of moet voorstellen. het is niet alleen hand in hand met een jongen lopen of seks of wat dan ook. Je moet misschien gewoon geduld hebben. Ik word deze zomer 17,ik heb ook nog geen vriendje hoor.
Je moet gewoon niet beginnen freaken over dat je geen vriendje hebt en je liefde nog hebt,als je nog maar 13 bent [/sorry dat het grof overkomt],maar je hebt nog heel je leven voor je om een leuke jongen te zoeken,en ooit zal er wel eentje opdagen hoor.
Hallo! Jullie zeggen nu tegen haar dat ze te jong is? Maar als jullie jezelf allemaal zo geweldig en zo oud en wijs voelen, zeik haar dan niet af maar geef haar tips. Of zeg op een normale manier dat je haar te jong vind. Maar doe niet zo gemeen!
(de berichten hierboven zijn voorbeelden, want ik vind dit gelden voor alle mensen die zo bot doen) Srry als ik me ermee bemoei maar moest dit even kwijt.
You were much more muchier, you've lost your muchness.