• er zijn ontzetend veel jongens in mijn buurt maar allemaal zijn ze neit mijn typ.
    de ene is ene macho(daar houd ik niet van)
    en de ander is een te slim en de ander weer te slijmerig en de ander wil te veel aandacht en de ander is weer te verlegen.
    en ik ben dringend op zoek naar de leifde ik heb geoon zoon verlangen naar liefde van een jongen!
    maar zonder leuke jongens komt er ook geen liefde. weet iemand wat ik kan doen?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Eén uitroepteken is wel genoeg.)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Trouwens.
    De hele wereld is natuurlijk niet alleen jou buurt =.='


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Trouwens.
    De hele wereld is natuurlijk niet alleen jou buurt =.='

    presies. soms moet je iets verder kijken dan 'dat je neus lang is' zoals men dat zecht


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    presies. soms moet je iets verder kijken dan 'dat je neus lang is' zoals men dat zecht

    Whahahah die is hard.


    .

    Gewoon verder opzoek gaan en niet zitten treuren ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xRapunzel schreef:
    Omg.
    Doe eens normaal zeg. Hoe oud ben je 4?
    Je gaat wel ooit een jongen tegen komen, hoor.
    En btw; leer eens typen met hoofdletters en ook veel duidelijker.
    =='


    [qoute] Je bent... 13 ? Dan héb je nog niet meteen een vriendje nodig, zo denk ik toch. En trouwens, het gaat toch om het innerlijk, niet om het uiterlijk? Natuurlijk wil het oog ook wat, maar als je een jongen leert kennen die heel erg lief is en niet zó mooi of een jongen die arrogant is en prachtig vanbuiten is, sorry ik weet wel wie ik moet kiezen.

    Trouwens, óveral zitten wel leuke jongens. Dacht eerst ook dat er hier geen leukerds woonden, omdat het hier een boerengat is, maar nu zitten hier toch wel leuke jongens.

    Je uitroeptekens gaan er wel wat over, vind ik. En ik irriteer me ook wel erg hard aan jou schrijfstijl.

    Like omg,je bent 13. Op die leeftijd weet je meestal zelfs nog niet wat echte liefde moet zijn of moet voorstellen. het is niet alleen hand in hand met een jongen lopen of seks of wat dan ook. Je moet misschien gewoon geduld hebben. Ik word deze zomer 17,ik heb ook nog geen vriendje hoor.



    Je moet gewoon niet beginnen freaken over dat je geen vriendje hebt en je liefde nog hebt,als je nog maar 13 bent [/sorry dat het grof overkomt],maar je hebt nog heel je leven voor je om een leuke jongen te zoeken,en ooit zal er wel eentje opdagen hoor.



    Hallo! Jullie zeggen nu tegen haar dat ze te jong is? Maar als jullie jezelf allemaal zo geweldig en zo oud en wijs voelen, zeik haar dan niet af maar geef haar tips. Of zeg op een normale manier dat je haar te jong vind. Maar doe niet zo gemeen! (de berichten hierboven zijn voorbeelden, want ik vind dit gelden voor alle mensen die zo bot doen) Srry als ik me ermee bemoei maar moest dit even kwijt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    @HAMSTERKIMIE
    ik ben zélf 13 :} Ik zeg daarom dus ook: Je bent dertien dus heb je nog geen nood aan een vriendje.

    Conspiracy schreef:
    @HAMSTERKIMIE
    ik ben zélf 13 :} Ik zeg daarom dus ook: Je bent dertien dus heb je nog geen nood aan een vriendje.


    Jij misschien niet maar er zijn ook nog andere dertienjarige die daar misschien wél behoefte aan hebben?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    HAMSTERKIMIE schreef:
    (...)

    Jij misschien niet maar er zijn ook nog andere dertienjarige die daar misschien wél behoefte aan hebben?
    ik hbe ook behoefte aan liefde, mara ik ga ook niet zitte zijken over jongens die zij niet leuk vind maar anderen wel. ze kan haar mening ook op een andere manier vertolken, en in plaats van zijkne om zich heen kijken(het enige wat helpt)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    HAMSTERKIMIE schreef:
    (...)

    Jij misschien niet maar er zijn ook nog andere dertienjarige die daar misschien wél behoefte aan hebben?

    Trouwens, wat zit je te zeuren van 'geef tips'? Ik gééf tips, misschien niet zo meteen als de meeste tips die er staan enzoo, maar ik geef ze wel: Ik zeg namelijk dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk -> waarmee ik bedoel dat ze niet alleen naar het uiterlijk hoeft te kijken maar óók het innerlijk.+Iederéén heeft behoefte aan liefde, dus doe zo niet? Ik zeg dat je daarom nog niet meteen een vast vriendje nodig hebt, je krijgt toch ook liefde van je ouders, vriende, familie etc. Én ik doe niet bot of eender wat, dat heet mening uiten.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Trouwens, wat zit je te zeuren van 'geef tips'? Ik gééf tips, misschien niet zo meteen als de meeste tips die er staan enzoo, maar ik geef ze wel: Ik zeg namelijk dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk -> waarmee ik bedoel dat ze niet alleen naar het uiterlijk hoeft te kijken maar óók het innerlijk.


    Ik heb geen zin in ruzie te maken hoor! Ik zeg het alleen, en dat ik vind dat véél mense haar afzeiken, nou daar w8 ze niet op denk ik hoor. Ik denk dat ze eerder wil dat jullie daar een beetje begrip bij hebben. Als iemand wat zegt kun je dan togh wel respectvol daarop reageren?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    dus doe zo niet? Ik zeg dat je daarom nog niet meteen een vast vriendje nodig hebt, je krijgt toch ook liefde van je ouders, vriende, familie etc. Én ik doe niet bot of eender wat, dat heet mening uiten.
    ---
    Ik ben heeus niet dom hoor. Je hoeft ook niet gelijk zo raar te reageren. Ik neem het alleen voor iemand op


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Waarom moet je 't opnemen met mijn reactie? I mean, met mijn reactie is niet echt iets mis, zo denk ik toch.
    But fine -geen zin in ban of zo- ik zwijg drover en verlaat dit topic.

    Conspiracy schreef:
    Waarom moet je 't opnemen met mijn reactie? I mean, met mijn reactie is niet echt iets mis, zo denk ik toch.
    But fine -geen zin in ban of zo- ik zwijg drover en verlaat dit topic.


    Ik bedoelde niet dat ik het opnam tegen jou reactie, ik bedoelde dat ik het opnam voor Rionnag omdat veel mense hier haar afzeiken


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zoek een andere hobby zou ik zeggen. de wereld draait niet om jongens :')Ze irriteren je meestal alleen maar :P


    "Let them eat cake!"

    KeareChan schreef:
    Zoek een andere hobby zou ik zeggen. de wereld draait niet om jongens :')Ze irriteren je meestal alleen maar :P


    Whaha


    .