• er zijn ontzetend veel jongens in mijn buurt maar allemaal zijn ze neit mijn typ.
    de ene is ene macho(daar houd ik niet van)
    en de ander is een te slim en de ander weer te slijmerig en de ander wil te veel aandacht en de ander is weer te verlegen.
    en ik ben dringend op zoek naar de leifde ik heb geoon zoon verlangen naar liefde van een jongen!
    maar zonder leuke jongens komt er ook geen liefde. weet iemand wat ik kan doen?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Eén uitroepteken is wel genoeg.)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Doe normaal =='


    I'd rather go naked than wear fur.

    Weetje, ik ben 15 en ik had tot 5 maanden geleden nog nooit een vriendje gehad. En op school, zo bij mijn vriendinnen, zei ik dat ook altijd, dat er geen leuke jongens in de buurt waren, en al zeker niet op school. Guess what?? Liep ik 2 weken later, op mijn school, een supercoolerd tegen 't lijf ö Ik had hem nog nooit zien rondlopen of zo. En hij valt eig best wel hard op [hij draagt altijd nogal heel alternatieve kleren snapje]. Dus gewoon niets doen, zou ik zo zeggen x]


    Live for something or die for nothing

    Klinkt dat niet wat sletterig? 'Ik heb zin in een verlangen van een jongen' ?
    Ik ben ook 13, ik heb ook nog geen vriendje gehad. Andere vriendinnen wel (Eigenlijk best... stom op deze leeftijd.)


    I live for the applause, you will die for it.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    En wie ben jij om dat te zeggen?

    Ik ben Joyce. En ik zei meestal. bedoel ik dan iedereen? Neen! Voel u niet zo aangesproken,djeezus. En ik sprak ook over echte liefde,en dat is inderdaad moeilijk op die leeftijd. Zelfs op mijn leeftijd. Ik denk dat je het pas weet als je al ouder bent.

    Deliverance schreef:
    Liefde moet je niet zoeken, liefde moet jou vinden.

    Mee eens.
    Als je op zoek bent naar liefde, dan krijg je veel minder snel een jongen.
    Je moet jongens achter je aan laten lopen, niet achter hún aan lopen.
    En je bent nog maar 13....


    Als je maar een ananas hebt..

    Eehh.... ja, ik heb ook nooit een vriendje gehad?
    Je moet gewoon lol maken in het leven met vriendinnen ofzo, niet alles draait om vriendjes hoor.


    .

    Je moet trouwens wat beter schrijven.


    .

    Dude, zever niet. Wees blij dat er al jongens zijn! Je zou eens in mijn schoenen moeten staan...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    Dude, zever niet. Wees blij dat er al jongens zijn! Je zou eens in mijn schoenen moeten staan...

    Wat is er dan>?


    .

    Conspiracy schreef:
    (...)

    En wie ben jij om dat te zeggen?


    Zij is een mens en mag haar mening uitten, dat is ze.

    En inderdaad, je bent nog 13? Ik had vroeger ook geen leuke meisjes in de buurt, en pas op me 16de vond ik iemand die leuk was maar ver weg woont. Zoals nu nog steeds ^^ (A) Zoek geen liefde, wacht af! Anders komt er alleen maar groot verdriet van!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Boeien. Ik ken ook geen leuek jongens dus? ik ben nog NOOIT verliefd geweest, boeien. Ik bedenk altijd maar zo, nooit een geliefdd nooit een gebroken hart.
    Je moet niet opzoek gaan naar liefde je moet het 'perongelijk' vinden. Liefde over komt je.
    Dus(sorry) zijk niet zo er zijn wel ergere dingen in het leven dan dat je als 13 jarige nog geen vriendje heb gehad!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Tip 1: Wees niet te kieskeurig.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Deliverance schreef:
    Liefde moet je niet zoeken, liefde moet jou vinden.


    idd
    en ik vind het dom om nu al helemaal te hyperen over dat er ''geen'' leuke jongens zijn. ze zijn er vast wel maar je ziet ze niet...


    We can only learn to love by loving.

    ThePhenom schreef:
    Tip 1: Wees niet te kieskeurig.


    Idd.


    .

    bij mij in de buurt bijna geen!


    Keep calm and love Zayn Malik =)