• De stelling van vandaag luidt:
    Graffiti moet legaal worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Mee eens en oneens
    Graffitie vind ik is een vorm van je kunnen uiten en ik persoonlijk vind het mooi
    en oneens omdat het egt overal dan komt op weet ik veel wat voorn dingen wat niet nodig is ;)

    x.

    IK vind ,,
    er mogen wel meer legalen plekken komen ,
    [ ik spuit self ook ]
    maar als alles legaal zou zijn , zou het wel wat minder een kick geven & dan komt ook alles onder ja & sommige mensen vinden dat niet mooi,
    en ik denk dat dan vaker van die teksten overal gaan staan door mooie pieces heen door van die kindjes die zig vervelen
    maar ik vind niet dat de popo dan moet gaan zeiken als er ilegaal word gespoten omdat er te weinig legale plekken zijn ...


    - You'r stuck in my head , Just like my favourite song

    dat het echt legaal moet worden vind ik niet maar er moeten wel meer legale plekken komen en meer graffiti cursussen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Nee, alleen op skatebanen of speciale plekken anders niet. Want sommige dingen zijn wel mooi maar alleen wat gekras is echt lelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee. Er moeten wel meer legale spuitplaatsen komen.
    Als het legaal wordt krijg je straks overal van die lelijke tags.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Op meerder plaatsen, maar nog altijd niet overal.

    Ik zou het ook eens een keer willen doen, maarja...


    Moving on but never letting go

    Gewoon plekken waar het dan mag, graffiti hoort niet illegaal te zijn, want ik vind het een vorm van kunst =)

    50-50
    ik vind hem prima maar dan op bepaalde plekken want anders kalken ze álles onder ; scholen, bedrijven, kastjes, echt álles!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Eens, sommige graffiti tekeningen zijn heel mooi maar ik vind wel dat ze alleen op bepaalde plekken mogen !

    Op bepaalde plaatsen. Dalijk zit dalijk alles onder dat geklieder. In Delft is er 1 brug waar op mag worden gegraffitiet en ik vind dat wel goed. Al hoewel er wel meer plaatsen mogen aangewezen als legaal, want de meeste mooie kunstjes staan er maar een dag en daarna kliedert iemand anders er weer iets over.

    Eens, maar op een gebouw of huis of wat dan ook moeten ze dan toestemming hebben (spuit zelf ook (: )

    Half en half. HEt moet legaal worden; maar dan moeten er wel bepaalde plekken afgesproken worden. Wie dan buiten die plekken spuit, is dan natuurlijk stafbaar (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ja op bepaalde plaatsen, niet overal, een huis met graffiti op lijkt mij nu niet zo geweldig


    You're a star in heaven.

    op bepaalde plekken wel,


    Vampire Heart.

    viedeogame schreef:
    niet mee eens, als het legaal word komt straks alles eronder en dat is weer teveel van het goede.