• De stelling van vandaag luidt:
    Graffiti moet legaal worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    niet mee eens, als het legaal word komt straks alles eronder en dat is weer teveel van het goede.


    -

    Op bepaalde plekken.


    ok

    Oneens.
    Dan zit straks álles onder!
    Maar misschien moeten ze wel meer plaatsen voor Graffiti reserveren, dat is nu veel te kort.


    hoi, jij bent leuk.

    Indd
    Ik heb geen plek voor mijn meesterwerken
    xD

    Nee, zeker niet. Uiteindelijk zit dan ALLES onder.
    Doe dan gewoon meer plekken waar je legaal mag spuiten.


    Mew <3

    Nee, maar ik vind dat er wel meer plekken mogen komen waar het legaal mag!
    Anders zit straks alles onder en dat moeten we niet hebben, dus meer plekken waar het legaal kan en mag.


    bla bla bla

    er moeten bepaalde ruimtes komen waar het mag ik vind het zo gaaf ^^


    you were born original don't die as a copy

    gewoon bepaalde plekken waar het legaaal is. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Vet, ga ik ons hele huis eronder spuiten, nou nee dankje, tis geen goed idee, of nog wel op bepaalde plekken, maar dat is al zo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gewoon meer plekken waar het legaal is. Ik blijf het zien als een vorm van kunst, en die kunstenaars hebben geen plek zichzelf te uiten.
    Dus niet helemaal legaal, maar meer legale plekken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    neee. maar ze kunnen wel wat meer dingetjes ouwen ofzo waar het kan en mag

    Ja en neen. Op huizen, openbare kavels [lees: winkels etc] niet maar gewoon op bepaalde plekken vind ik van wel zoals op een muur ergens achterin of zo.

    wel mee eens maar dan moeten er ook meer plaatsen komen waar je het legaal mag gaan doen..


    A Noble was Born in Chaos

    Nee, die vage tags hoeven van my niet, maar iemand die mooie pieces kan maken met een goede boodschap, mogen van mij wel.


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik zou het maar op bepaalde plaatsen doen. En dat het daar legaal is zodat iedereen daar kan spuiten.
    Ik zou het wel willen leren trouwens;)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together