• Gingen we vandaag met het school naar walibi. Misschien wel leuk,maar dat viel eigenlijk wel tegen. Ten eerste omdat het daar massa's veel mensen waren,waardoor je maar 2 attracties op 1 dag kon doen ofso,omdat ik dan nog eens achtervolgt werd door nederlanders terwijl die maar niet begrepen dat ik niet geintresseert was Oo" En dat ik drie kwartiers heb staan aanschuiven aan een atractie die uiteindelijk kapot is gegaan,en vanaf dat ik de rij uit was hij terug werkte en dan was er nog die kangaroe die altijd weg liep van mij. -_-' Maar oke,iemand vandaag nog naar walibi geweest ? ö

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Vandaag toch niet? want dat was dan wel onmogelijk :')


    Nuuh, 3 weken geleden, i think?
    En ik ga er in de grote vakantie ook naar toe met de trein(krul)


    I found myself in Wonderland.

    tomfreakske schreef:
    daar kan het park toch nix aan doen?xD

    & nee ik ga deze vakantie naar Bobbiaanland:Y)
    Xx


    Bobbejaanland :Y)


    I found myself in Wonderland.

    bij walibi moet je tegen de richting ingaan dan heb je veel minder drukte, dat doen wij altijd x'D
    maar ik ben walibi beu, te veel daar geweest :')


    You're a star in heaven.

    Ookal woon ik in de plaats zelf waar walibi is. /Dronten\ het blijft best wel leuk.


    Your fingerprints are on my heart.

    Ik ga donderdag naar Walibi :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    zij kik blij dawij met school naar Bobbejaanland gegaan zijn toen iedereen examen had. :P
    dan viel et nog mee. x)
    welke attracties hebde dan gedaan? ;P
    en welk was kapot? x)
    xxxxxxilymoppi xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    WALIBI IS COOL!

    nee de Efteling is leuk --' Ga ik vrijdag met school naartoe, jeej ><
    Ik ken dat hele park uit mijn hoofd!

    Pff, Walibi is veel leuker


    bla bla bla

    Ja, ik ben vandaag naar Walibi geweest en ik ben in 7 attracties kunnen gaan, terwijl de leraren maar in 3.
    Maar dat is normaal,
    daarom is Walibi niet stom.
    het is geweldig, ja.:Y)

    Walibi is opzich wel leuk, maar inderdaad, met zo een goed weer loopt er massa's volk rond en duurt het eeuwen eer jé in een atractie kunt :')


    Some people make the world special just by being in it

    ik ben daar 1 keertje geweest,het was toen prachtig weer,maar qua volk viel het echt goed mee :D.
    & die kangoeroe/fotomensen,Gosh daar heb ik echt een panische angst voor,ik loop altijd met een boog om hun heen,en als ze naar mij toe komen begin ik in paniek 'nee,neee' te roepen (A) ; I hate those animals:((


    everybody needs a song.

    RwaydaROCK schreef:
    WALIBI IS COOL!

    nee de Efteling is leuk --' Ga ik vrijdag met school naartoe, jeej ><
    Ik ken dat hele park uit mijn hoofd!

    Pff, Walibi is veel leuker

    Haha, dat was echt leuk met jou, Lenssa en Kirsten in Walibi. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga er elk jaar heen met mn broers, traditie :') maar wij gaan tegen het einde van de vakantie, dan is iedereen al wel geweest (:


    -

    haha ik lieffttt walibi =D

    Walibi is veel te pijnlijk. :Y)
    Ik ben daar in de Turbine gegaan en heb de hele dag met pijn in m'n nek gelopen. :X


    Let the Night embrace you

    Ik vind het wel leuk (A)
    Maar wel steeds minder =.=
    ik kom er te vaak (A)


    I am in love with a fairytail