• Gingen we vandaag met het school naar walibi. Misschien wel leuk,maar dat viel eigenlijk wel tegen. Ten eerste omdat het daar massa's veel mensen waren,waardoor je maar 2 attracties op 1 dag kon doen ofso,omdat ik dan nog eens achtervolgt werd door nederlanders terwijl die maar niet begrepen dat ik niet geintresseert was Oo" En dat ik drie kwartiers heb staan aanschuiven aan een atractie die uiteindelijk kapot is gegaan,en vanaf dat ik de rij uit was hij terug werkte en dan was er nog die kangaroe die altijd weg liep van mij. -_-' Maar oke,iemand vandaag nog naar walibi geweest ? ö

    nee, ik woon er heel dichtbij in lelystad.. dus ik ga altijd op dagen waarvan ik hoop dat het rustig is^^ maarjaa.. ik weet ook wel een route die het handigst is om te lopen.. maar het blijft gewoon een feit dat je bijv. voor de express enorm lang moet wachten.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    > Titel aangepast


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik niet. Maar ik wist al dat walibi stom was. Dat is daar echt lang aanschuiven. Daarom wil ik er ook nooit meer naartoe.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Walibi is niet stom!Ö
    Maar je moet gaan wnnr het niet zo'n god weer is, werkt altijd;]


    Get outta my head!

    Fortune schreef:
    Ik niet. Maar ik wist al dat walibi stom was. Dat is daar echt lang aanschuiven. Daarom wil ik er ook nooit meer naartoe.

    Echt wel ö ik weet geen ander pretpark waar het zo lang aanschuiven is als daar,daar doen ze echt alles op hun dode gemakje -_-' bobbejaanland vind ik dan toch wel beter ö

    Ik ben ook met mijn klas naar Wali. geweest en er liep daar geen kat 0o , dus heel dat park van ons ffzo > <


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Ik ben ook met mijn klas naar Wali. geweest en er liep daar geen kat 0o , dus heel dat park van ons ffzo > <

    Vandaag toch niet? want dat was dan wel onmogelijk :')

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Echt wel ö ik weet geen ander pretpark waar het zo lang aanschuiven is als daar,daar doen ze echt alles op hun dode gemakje -_-' bobbejaanland vind ik dan toch wel beter ö

    Ik ga ook veel liever naar Bobbejaanland. En dat is ook veel dichterbij.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)
    Ik ga ook veel liever naar Bobbejaanland. En dat is ook veel dichterbij.

    Ja inderdaad ö en daar kan ik de mensen tenminste verstaan omdat het vlaamingen zijn ö

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja inderdaad ö en daar kan ik de mensen tenminste verstaan omdat het vlaamingen zijn ö

    Haha, en daar gaat het veel sneller. Daar is het niet op hun gemak.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Toen ik er was was het leeeuk ^^
    Maar dat is een jaar geleden x'D
    Maar, een vriend van me was er ook de 24e en die vond het ook stom x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    daar kan het park toch nix aan doen?xD

    & nee ik ga deze vakantie naar Bobbiaanland:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    gaan als er best veel kans op regen is. :] dan heb je veel kans dat het toch niet gaat regenen en dan is het lekker rustig. :9~ heb ik ook gedaan, had de tijd van me leven. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben er dit jaar nog geweest, En ik vond het super leuk. Het was er niet zo heel erg druk ofzo, Alleen voor de RobinHood achtbaan,[/die houten] daar moest ik wel lang voor wachten, maar voor de rest kon ik zo overal in stappen (:

    Gewoon een keertje gaan als het niet zo lekker warm is, en absoluut NIET met vakantie gaan. Dan is het gewoon te druk!


    Sometimes it's best not to care.

    Als je vaak naar walibi gaat, omdat je er dichtbij woont, dan is walibi saai ja.
    / kijkt vooral niet naar zichzelf /