• De meesten hebben waarschijnlijk al wel speciale momenten meegemaakt. Ik dacht: misschien is het wel een goed idee om een topic te maken waarin mensen die kunnen vertellen? Wel, begin maar :'D!

-

Alysse schreef:
    De eerste keer dat ik Bill zag, maar toen was ik de seconde daar voor nog hater ;d

nuja, liefde op het eerste gezicht he. :x
    Haha,typisch :D !

everybody needs a song.

valentijns dag met men vriendinen(we zijn amet zen drietjes gelukkig single)
    en amyra's eerste verjaardag(dochterje van een vriendin)
    en gewoon de tijden met men vrienden en familie(flower)

To The Stars Through Adversity

De zoen van mij en mij nu-ex vriend, aan een meer in tsjechië bij zonsondergang toen hij voor het eerst zei dat hij van me hield.

(Toenhadiknognietmethem)
    (Wasooknogeensmeeerstezoen)

I am in love with a fairytail

ehm, de eerste keer dat ik Camille in een flits zag vind ik best speciaal.
    Mijn Bryan Adams concert
    Toen ik ToHo voor het eerst zag
    ...

The soul needs autumn.

mijn speciale momenten moeten nog komen,

echt echt speciaal dan.

OEH THE BLACK EYES PEAS <3

helemaal vooraan jongahh @ tmf awards

Ik denk toch toen ik na het concert van Forever the sickest kids -waar ik vooraan stond- de band ontmoette, het leek gewoon alsof je met normale mensen/vrienden stond te praten en ze waren gewoon super aardig en lief enzo. +de knuffel van Kyle, omdat hij echt goede knuffels geeft :9~

There are several things that I have been doing wrong.

LxKaulitz schreef:
    OEH THE BLACK EYES PEAS <3

helemaal vooraan jongahh @ tmf awards

oeh ik en Amanda ook -bijna helemaal vooraan- was echt gaaaf :'D

There are several things that I have been doing wrong.

29-06-'09 op vakantie in Mallorca, elke avond waren we in een soort hotel/restaurant/bar en daar werkt een enorm leuke jongen die ik al helemaal geweldig vond vanaf dag 1!
    we zaten de hele avond keihard mee te zingen met de nummers op de radio, dom te dansen en hij lachte de hele tijd vet lief en de hele tijd oogcontact (oké dat oogcontact en dat lachen deed hij al vanaf dag 1). en toen gingen we op de foto en toen zei die later toen we helemaal alleen waren dat hij me een heel mooi meisje vond! :3

hij is de eerste jongen die dat ooit tegen me gezegd heeft!

en verder 22-06-'08 & 18-11-'08 de 2 keer dat ik Black Tide heb ontmoet! ^^

dream, dare, fly!

uhhet moment dat ik te horen kreeg van mijn vriendin met problemen dat ik voor heel belangrijk ben en dat ze me iets gaf terwijl ze zelf neit genoeg geld heeft en ik zei dta ze eht terug moest brengen en er geld voor terug meost vrsgen omdat ze dat geld aan haar zelf moest geven amat dat wilde ze neit omdta ik haar zo heb geholpen echt lieff!!!!(flower)(flower)

i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

oja dat moment dat ik met mijn oma in eht gras naar een pas geboren almmetje zat te kijken en dta oma me haar geheim verteld en ik de mijne we zijn zo close vanaf dat moment!!!!
    xxx

i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

Blondiepants schreef:
    (...)

Gosh, ik zou echt beginnen huilen op zo'n moment ö

ik moest daarna ook bijna huilen. :X

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Het moment dat de BF van mijn moeder mij het plectrum van Koen Buyse gaf bij het voorlopig laatste concert van Zornik.

imaDINOSAUR schreef:
    Ik denk toch toen ik na het concert van Forever the sickest kids -waar ik vooraan stond- de band ontmoette, het leek gewoon alsof je met normale mensen/vrienden stond te praten en ze waren gewoon super aardig en lief enzo. +de knuffel van Kyle, omdat hij echt goede knuffels geeft :9~

Jaja, maak me weer jaloers O.O

speciale momenten... dat is .. moeilijk. uh.
    nja. me examenfeest met me beste buddys hoort hier zeker bij, inclusief het bandje in de woonkamer (:
    En.. Gozer die ik al wat langer kon via internet en loik vond voor t eerst zien (: yay!
    en... de rest.. ohja.
    Me neefje toen na. ongeveer 9/10 jaar weer gezien en tante (:

The economy is suffering, let it DIE!