• De meesten hebben waarschijnlijk al wel speciale momenten meegemaakt. Ik dacht: misschien is het wel een goed idee om een topic te maken waarin mensen die kunnen vertellen? Wel, begin maar :'D!


    -

    Eh ja. Het eerste dat in me opkwam: de romantische zoen van mij en mijn nu ex-vriend bovenaan een glijbaan in een zwembad. Het was laat en d'r was niemand meer (tegen sluitingstijd).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm. Ik heb een vriendin die in Suriname woont, ontmoet.
    Verder. kan ik niks bedenken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn 1e zoen.
    Niet het meeste romantische maar toch echt speciaal.
    En de dag enzo waarop ik te horen kreeg van mijn moeder dat mijn ouders wilden gaan scheiden, niet leuk, maar ik zal dat nooit vergeten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zoveel x)
    eigenlyk zijn de meest speciaalste de momenten dat ik Tokio Hotel live heb gezien x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    M'n allereerste stagedive (toen lieten ze me op het eind vallen xD), m'n eerste moshpit, m'n eerste Wall of Death... xD
    En ik heb geen zin om over mijn vriendin te gaan praten nu, dus die momenten laat ik lekker weg (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nu, dit moment. Ik zit hier met mijn oppaskindje op schoot en hij is zoo lief en schattig(H)!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    laatst op het feest van m'n ouders. ik moest komen van m'n moeder als ze father and friend van alain clark zouden draaien. dus ik daarheen. begint mn moeder dat zo voor mij te zingen, gosh, ik werd er helemaal emotioneel van jonge. :] want dat nummer beschrijft onze band perfect. dan besef toch wel weer ff hoeveel je van ze houdt. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    laatst op het feest van m'n ouders. ik moest komen van m'n moeder als ze father and friend van alain clark zouden draaien. dus ik daarheen. begint mn moeder dat zo voor mij te zingen, gosh, ik werd er helemaal emotioneel van jonge. :] want dat nummer beschrijft onze band perfect. dan besef toch wel weer ff hoeveel je van ze houdt. :]


    Gosh, ik zou echt beginnen huilen op zo'n moment ö


    -

    Het concert van Tokio Hotel en Nightwish & toen ik naar de events van Het Huis Anubis ging, toen was ik echt hélemaal gelukkig! :]


    Let the Night embrace you

    elke keer als mijn vriendje iets lief zegd ^^
    dan word ik weer een beetje verliefder op hem ^^(H)


    everybody needs a song.

    De eerste keer dat ik Bill zag, maar toen was ik de seconde daar voor nog hater ;d

    nuja, liefde op het eerste gezicht he. :x


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn eerste liefde.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    toen ik mijn adoptiefamilie ontmoetten


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Het moment dat nog moet komen; Na vijf jaar mijn broertje weer mogen zien.


    You move me ......... Kurt

    Prankster schreef:
    Het moment dat nog moet komen; Na vijf jaar mijn broertje weer mogen zien.

    Wow ;O
    Na 5 jaar? oO'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42