De meesten hebben waarschijnlijk al wel speciale momenten meegemaakt. Ik dacht: misschien is het wel een goed idee om een topic te maken waarin mensen die kunnen vertellen? Wel, begin maar :'D!
Eh ja. Het eerste dat in me opkwam: de romantische zoen van mij en mijn nu ex-vriend bovenaan een glijbaan in een zwembad. Het was laat en d'r was niemand meer (tegen sluitingstijd).
Mijn 1e zoen.
Niet het meeste romantische maar toch echt speciaal.
En de dag enzo waarop ik te horen kreeg van mijn moeder dat mijn ouders wilden gaan scheiden, niet leuk, maar ik zal dat nooit vergeten..
M'n allereerste stagedive (toen lieten ze me op het eind vallen ), m'n eerste moshpit, m'n eerste Wall of Death...
En ik heb geen zin om over mijn vriendin te gaan praten nu, dus die momenten laat ik lekker weg
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
laatst op het feest van m'n ouders. ik moest komen van m'n moeder als ze father and friend van alain clark zouden draaien. dus ik daarheen. begint mn moeder dat zo voor mij te zingen, gosh, ik werd er helemaal emotioneel van jonge. :] want dat nummer beschrijft onze band perfect. dan besef toch wel weer ff hoeveel je van ze houdt. :]
Trafficlight schreef:
laatst op het feest van m'n ouders. ik moest komen van m'n moeder als ze father and friend van alain clark zouden draaien. dus ik daarheen. begint mn moeder dat zo voor mij te zingen, gosh, ik werd er helemaal emotioneel van jonge. :] want dat nummer beschrijft onze band perfect. dan besef toch wel weer ff hoeveel je van ze houdt. :]
Gosh, ik zou echt beginnen huilen op zo'n moment ö