• warning: verslavend!
    Als je al lid bent add me en zo niet wordt lid en add me dan :3
    Het is zeg maar een online guitar hero maar dan gratis, en zeeer verslavend x.x
    klickie

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    BAM!

    http://www.jamlegend.com/user/viedeogame
    maar kan er niks van x'D


    -

    Heeft iemand Canon Rock geprobeerd op Normal? O.o Ik heb het net gedaan, en het is echt rete moeilijk ._.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Heeft iemand Canon Rock geprobeerd op Normal? O.o Ik heb het net gedaan, en het is echt rete moeilijk ._.



    in het begin is het best makkelijk maare O_O
    nja had wel 96%

    Ik ben verslaafd :X


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Ik ben verslaafd :X



    jaa ik ook O_O

    hoe accepteer je mensen als vriend ôo


    -

    en waaarom zijn er geen leuke liedjes die ik ken x'D


    -

    ik heb op nrmal
    lovesongs they kill me 100%


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik had 98% op legendary, ik zat nl jouw profiel te checken en je speelt m echt vaak. Dus ik dacht: dat is vast een goed lied. Sorry dat ik het zeg maar wat een schijtnummer XD


    BAM!

    Hopeless schreef:
    Heeft iemand Canon Rock geprobeerd op Normal? O.o Ik heb het net gedaan, en het is echt rete moeilijk ._.

    Ik vind hem eigenlijk best makkelijk o.O
    Waar zie je hoeveel procent je hebt dan?
    En ja, ik ben toch wel een beetje verslaafd geworden n_n Hoewel het kinda tegen mijn principes in was. Ik heet Djooi.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    nog steeds weet ik niet hoe je vrienden moet accepteren x'D


    -

    Als je echt een focked op lied wil proberen: Flight over the Bumblebee van Metalzilla, JEZUS o.O ik haal met grote moeite 75% op insane want dat hele lied is echt... zomg...


    BAM!

    ik ga jullie allemaal slaan als je me nu niet vertelt hoe ik mensen acepteer als vriend! :((


    -

    RandomRhythm schreef:
    Als je echt een focked op lied wil proberen: Flight over the Bumblebee van Metalzilla, JEZUS o.O ik haal met grote moeite 75% op insane want dat hele lied is echt... zomg...

    Ja, en daar daag je mij mee uit. o.o
    Ik, die normaal normal speel, op insane even een fucking moeilijk nummer spelen, jij wilde me dood!

    word ik genegeerd! (huil)


    -