MissShinoda schreef:
(...)
^^ mijn klas is totaal tegen mijn voormalige BF maar ze liet mij stikken, deed abnormaal lullig en was zó kinderachtig dat ik mij niet eens meer in haar buurt durfte te vertonen. En nu de hele klas haar haat doet ze zielig.. en dat snap ik ook wel, maar het is haar eigen schuld. Je moet niet vreemd opkijken dat mensen je kinderachtig vreemd en raar vinden als je bijv. het hele jaar door met je handen staat te wapperen en te roepen dat je een vliegtuig bent en dan verdrietig zijn dat je niet geaccepteerd wordt. Daar heb ik dan weer even amper tot geen respect voor. Ze wilt geaccepteerd worden maar als je je gedraagt alsof je nog in groep 1 zit, dan vraag je er gewoon om. En nu kan mijn BF dus niet tegen ruzie en heeft het goed gemaakt ten koste van zichzelf de klas die haar uiteindelijk wél accepteerde begint weer te hakken. En ik? ik wil eerlijk gezegd niks meer met mn vBF te maken hebben. Maar daardoor ga ik weer bij andere mensen staan waardoor mijn BF weer vindt dat ik hun negeer.. en die vBF denkt dat ik haar nog steeds aardig vind, maar heel eerlijk gezegd mag ze voor eeuwig verdwijnen. :x
Whaha, en ik maar denken dat ik al zo erg kinderachtig doe. 0o
Dat kind die deze pest-actie heeft gepland is het kinderachtigste kind van de klas. En met kinderachtig bedoel ik pesten, uitlachen, schelden als een kind van 5, etc. Vroeger had ik wel nog vrienden, maar sinds ik tegen dat pest-actie gedoe ben, moet niemand nog iets van me. ><
You'll never dream alone. <3