• Waarom pesten mensen toch altijd? Wat heb je daar nu aan? Je wordt er echt niet beter van ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Moeten ze es bij mij wagen, dan ging ik met die fucking meelopers op de vuist.
    Ik ken dat soort mensen. Het mag dan wel een arrogant mens van hier tot aan Tokio te zijn, jezelf zo verlagen maakt je toen keer erger. Ze denken dat ze heel wat zijn in een groep. Een stel fucking lafbekken, dat zijn ze.
    MVG, Aurelia.


    No growth of the heart is ever a waste

    gewoon negeren.
    en help dat kind .


    ' niks is wat het zijn moet '


    @ Aurelia,
    Dat vind ik nu ook. Maar blijkbaar snappen die dat niet. Ze draaien alleen met hun ogen, als ik zeg dat ze laf aan het doen zijn.. Waarschijnlijk weten die niet hoe het is om gepest te worden. -aangezien zij populair zijn-


    You'll never dream alone. <3

    Hoe geweldig laag. --'
    Echt, je hebt groot gelijk dat je niet meedoet.
    En inderdaad, in groep zijn ze echt wel stoer.
    Damn it, zeg. ><

    Exception schreef:
    Hoe geweldig laag. --'
    Echt, je hebt groot gelijk dat je niet meedoet.
    En inderdaad, in groep zijn ze echt wel stoer.
    Damn it, zeg. ><

    Ja hé, en het probleem is. Als ik gewoon sta toe te kijken hoe ze dat kind pesten, dan gebeurt er ook niet veel. Maar wat kan ik doen? Ik zou met haar om kunnen gaan, maar dan worden we waarschijnlijk beiden gepest en is het probleem nog steeds niet van de baan. >< Arg, die klas is gewoon.. abnormaal laag.


    You'll never dream alone. <3

    Aurelia schreef:
    Moeten ze es bij mij wagen, dan ging ik met die fucking meelopers op de vuist.
    Ik ken dat soort mensen. Het mag dan wel een arrogant mens van hier tot aan Tokio te zijn, jezelf zo verlagen maakt je toen keer erger. Ze denken dat ze heel wat zijn in een groep. Een stel fucking lafbekken, dat zijn ze.
    MVG, Aurelia.
    helemaal met je eens:X

    Exception schreef:
    Hoe geweldig laag. --'
    Echt, je hebt groot gelijk dat je niet meedoet.
    En inderdaad, in groep zijn ze echt wel stoer.
    Damn it, zeg. ><


    idd en help dat meisje, ookal heeft ze ego. mss is ze dan tocha ardig. gewoon helpe, al is eht de grootste biaattch ever

    weetje meld het steeds tegen een leraar. en elke eke ropnieuw. en steeds weerr en steeds weer. verdedig haar als er wat egsegt word. verdedig je self. win haar vertrouwen, ze zal jou vanzelf vast wel gaan verdedigen, en uhm niet te vergete, neit slaan ofzo. gewoon steeds melden en emlden en medlen. die leeraaren wordend aar wel gek van, en steeds doen

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    idd en help dat meisje, ookal heeft ze ego. mss is ze dan tocha ardig. gewoon helpe, al is eht de grootste biaattch ever

    Als jij mijn kunt vertellen hoe ik als enige haar moet helpen, doe ik het.


    You'll never dream alone. <3

    MichelleBaby schreef:
    weetje meld het steeds tegen een leraar. en elke eke ropnieuw. en steeds weerr en steeds weer. verdedig haar als er wat egsegt word. verdedig je self. win haar vertrouwen, ze zal jou vanzelf vast wel gaan verdedigen, en uhm niet te vergete, neit slaan ofzo. gewoon steeds melden en emlden en medlen. die leeraaren wordend aar wel gek van, en steeds doen

    Ik zal proberen, maar -mijn klas kennende- denk ik dat het niet echt veel zal helpen. Ze hebben al persoon A weg gepest die ik ook heb proberen te verdedigen, maar toen was ik samen met persoon B tegen de hele klas. Echt veel heeft het niet geholpen, ze bleven maar door pesten en uiteindelijk kon persoon B er niet meer tegen en is ze van school veranderd..


    You'll never dream alone. <3

    goh symphatiek hoor ==*
    wedden dat dat meisje júíst niet zo is, want als ze populair zou zijn met een groot ego, wordt je tegenwoordig met 100 schoothondjes achter je kont helemaal geweldig gevonden..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    FarAway schreef:
    gewoon negeren.
    en help dat kind .


    makkelijker gezegd dan gedaan.. het klinkt allemaal super makkelijk.. maar als ik dit nu even in mijn situatie zou verschuiven, heb ik kans om wéér gepest te worden en ik wordt nu juist een beetje geaccepteerd! ik ben vanaf groep 1 t/m 8 en in de 1e + de begin 2e gepest. Ik zou echt niet meedoen met dat pesten en haar ook wel helpen maar je ziet mij niet goede vriendinnen met haar worden en met alle anderen ruzie maken. sorry.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    makkelijker gezegd dan gedaan.. het klinkt allemaal super makkelijk.. maar als ik dit nu even in mijn situatie zou verschuiven, heb ik kans om wéér gepest te worden en ik wordt nu juist een beetje geaccepteerd! ik ben vanaf groep 1 t/m 8 en in de 1e + de begin 2e gepest. Ik zou echt niet meedoen met dat pesten en haar ook wel helpen maar je ziet mij niet goede vriendinnen met haar worden en met alle anderen ruzie maken. sorry.


    En daarom vind ik het ook zo moeilijk om haar te helpen. Ik heb trauma's gekregen van pesten op school. En geloof me, dat was een hel. En de reden dat ze me pesten? Ik ben Aziatisch, heb een heel andere muzieksmaak dan hun en ook gedraag me ook anders. En die periode wil ik niet opnieuw mee maken. Ik denk niet dat ze in deze school even hard zullen pesten zoals ze bij mij vroeger deden, maar toch.. Ik ben er nog steeds bang van.


    You'll never dream alone. <3

    MissShinoda schreef:
    goh symphatiek hoor ==*
    wedden dat dat meisje júíst niet zo is, want als ze populair zou zijn met een groot ego, wordt je tegenwoordig met 100 schoothondjes achter je kont helemaal geweldig gevonden..

    Blijkbaar heeft ze een groot ego, maar of ze populair is.. dat weet ik niet. Misschien in haar oude school. Maar hier is ze blijkbaar niet welkom door mijn klas.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    En daarom vind ik het ook zo moeilijk om haar te helpen. Ik heb trauma's gekregen van pesten op school. En geloof me, dat was een hel. En de reden dat ze me pesten? Ik ben Aziatisch, heb een heel andere muzieksmaak dan hun en ook gedraag me ook anders. En die periode wil ik niet opnieuw mee maken. Ik denk niet dat ze in deze school even hard zullen pesten zoals ze bij mij vroeger deden, maar toch.. Ik ben er nog steeds bang van.


    ja dat ken ik, ik nam mij voor toen ik naar de 1e ging om mij heel stoer te gaan gedragen x'D het lukte mij niet eens ik bleef wie ik was en ben dat nog steeds.. alhoewel ik ben nu wel stukken volwassener dan toen. Maar ik zou een beetje zonder dat anderen het zien haar helpen.. bijv. als ze iets van plan zijn haar te doen, haar inlichten en/of als ze weer beginnen met schelden op haar. Af en toe echt iemand met een kei chagerijnig gezicht aankijken en als ze iets vragen van 'wat moet je'? 'slapen' zeggen. zijn ze wel ff afgeleid.. :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT